Prijs

ELSTONE NATUURSTEEN

Wij hechten heel veel waar de aan het gemaakte afspraak, alles is zoals wij afgesproken hebben na gekomen en uitgevoerd. volgen de werk wordt weer aan hun gegund.

alles was aanwezig en compleet.
monteur wist waar hij ermee bezig was.
was ook iemand die zijn werk netjes uitvoerde( niet slordig en rommelig)

O&Z Repair

Goede service, snel geholpen en meteen de product meegenomen.

top kwaliteit en goede prijs

Kbr

Snelle levering en telefonisch goed bereikbaar met duidelijke uitleg.

Bouwberijf Nagel B.V.

Wij hebben een goede ervaring met Marvo en hebben al veel projecten met ze gedaan
Komen afspraken na en leveren net werk

Vriendelijk personeel die weten waar ze over praten

Ruud Terschegget /Meco bv

Onze ervaring met Marvo systeemplafonds is uitermate goed/tevreden.
diversen projecten mogen gezamenlijk mogen uitvoeren.

Afspraak is afspraak, wat toegezegd wordt, wordt nagekomen.

PEAK-IT

Prima communicatie. Eerste offerte via de mail aangevraagd, en heel snel ontvangen. Na bezoek van een van de monteurs om de werkzaamheden op te nemen een herziende offerte ontvangen. Inplannen van... Prima communicatie. Eerste offerte via de mail aangevraagd, en heel snel ontvangen. Na bezoek van een van de monteurs om de werkzaamheden op te nemen een herziende offerte ontvangen. Inplannen van de werkzaamheden ging soepel en de monteurs waren er op de afgesproken datum en tijd. Helaas was er een probleem maar dit hebben ze prima naar wens opgelost, binnen een aanvaardbare termijn.
Aardige en hardwerkende monteurs.

Goede communicatie
Prima afhandeling van problemen
Kundige monteurs
Goede after sales

Bart Werink

Deskundig advies. Medewerker kon goed aangeven wat het beste bij mijn wensen paste.

Deskundigheid

Erna Vermeulen/ Erna's Beauty

Fijn bedrijf om mee samen te werken, komen afspraken na, leveren perfect werk.

Zijn snel met oplossingen leveren, doen wat ze beloven.

van Erkel Presentatie & Communicatie

Goed bereikbaar
goede feedback

Linda Guichelaar

We zijn niet goed voorgelicht waardoor we niet de juiste platen geleverd kregen. Na 1,5 week wachten en vele telefoontjes later alsnog de platen gekregen die we graag wilden hebben. De dinerbon die... We zijn niet goed voorgelicht waardoor we niet de juiste platen geleverd kregen. Na 1,5 week wachten en vele telefoontjes later alsnog de platen gekregen die we graag wilden hebben. De dinerbon die maandelijks te winnen valt zal veel goed maken ;-)

Levering was gratis