Offerte
Resultaat
Advies
Communicatie

Beta Investments BV

Zeer professioneel en plezierig, delen netwerk en helpen ondernemers echt verder

informeel en professioneel

Brouwers

Goede ervaringen

Je voelt je meteen op je gemak , en alles werd goed geregeld

Bart

Uitstekend

Kundigheid personeel, snelheid van handelen, doelgericht advies en meedenken in de gewenste documenten

Beveiligde website/Dropbox o.i.d. voor het aanbieden van gevoelige documenten

Hanka Jucewicz

Prettige ontvangst. Goede communicatie. Waardevol advies.

Goede communicatie.

N.V.T

Wim en Daniëlle Spaan

Wederom fijn contact en goede afhandeling

Reageren op wensen en veranderingen, zelfs onze feedback is tijdens het gesprek opgepakt en omgezet in actie.

Vooral zo blijven doorgaan, nog een kleine tip medewerkers mogen zich gerust voorstellen (beter te veel dan te weinig). Onze betaling was op tijd verstuurd, dat konden we ook bewijzen en na navragen... Vooral zo blijven doorgaan, nog een kleine tip medewerkers mogen zich gerust voorstellen (beter te veel dan te weinig). Onze betaling was op tijd verstuurd, dat konden we ook bewijzen en na navragen bleek dat ook zo te zijn, dat is slordig en verwachten dit verwachten wij niet.

Evers

Jong en fris

Punctueel

Ineke Steegers

Berichtgeving proces is optimaal, vriendelijkheid, flexibel voor alle betrokkenen, efficiënt, en er wordt in normale taal gesproken tijdens de overdracht.

efficiency , vriendelijkheid, communicatie.

Ik zie geen verbeterpunten, ben bij veel notarissen geweest maar dit kantoor werkt op een 2021/22 wijze en niet zo afstandelijk en formeel als de meeste kantoren. Tip: misschien deze wijze van... Ik zie geen verbeterpunten, ben bij veel notarissen geweest maar dit kantoor werkt op een 2021/22 wijze en niet zo afstandelijk en formeel als de meeste kantoren. Tip: misschien deze wijze van werken doorgeven aan jullie collegae?

Mevr Broers

Zeer prettig ervaren

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Ingang verbeteren draaideur niet fijn met rollator kwam met de voet vast te zitten

Prakken

Overeenkomstig onze verwachtingen

Duidelijke uitleg over mogelijkheden.

Eigenlijk geen.

Siero

Vriendelijke ontvangst in stijlvolle omgeving

Persoonlijke benadering en duidelijke toelichting

Ga zo door