Offerte
Resultaat
Advies
Communicatie

Joyce

Voor de aankoop van ons nieuwe huis bij dit kantoor terechtgekomen. Snelle en duidelijke communicatie. We hadden nog wijzigingen op het laatste moment in een document, dat was geen enkel probleem.... Voor de aankoop van ons nieuwe huis bij dit kantoor terechtgekomen. Snelle en duidelijke communicatie. We hadden nog wijzigingen op het laatste moment in een document, dat was geen enkel probleem. Zeer flexibel en denken goed mee. Adviseren ook waar nodig in hoe documenten op te stellen. Wij zijn zeer tevreden en komen zeker terug wanneer we weer een notaris nodig hebben!

Snelle en duidelijke communicatie, flexibel, vriendelijk

Niets op of aan te merken!

Hekkens

Vertrouwt goed.

Beantwoord aan de vraag. Professioneel.

….

Frank

Heel goed

Fijne communicatie

Hans Berben

Hebben ons prima geholpen

Prettige communicatie, deskundigheid, leuk kantoor, persoonlijke aandacht

René Hooijmans / Motus People

Een zeer professioneel notariskantoor met een erg persoonlijke benadering. De dienstverlening heb ik als zeer prettig ervaren, vanwege de persoonlijke aanpak waarbij men alle tijd neemt om helder en... Een zeer professioneel notariskantoor met een erg persoonlijke benadering. De dienstverlening heb ik als zeer prettig ervaren, vanwege de persoonlijke aanpak waarbij men alle tijd neemt om helder en kundig advies te geven. Men denkt met je mee. Al met al een zeer prettige ervaring; niet het doorsnee notariskantoor!

Klantvriendelijk, professioneel, kundig, effectief

J.H.G. van Meijl

Wij hebben door Marks Wachters onze levenstestamenten en testamenten op laten stellen. Alles gebeurde heel vakkundig met duidelijk uitleg, goede voorstellen voor event. op te nemen in de... Wij hebben door Marks Wachters onze levenstestamenten en testamenten op laten stellen. Alles gebeurde heel vakkundig met duidelijk uitleg, goede voorstellen voor event. op te nemen in de testamenten, kans om vragen te stellen per mail en duidelijke uitleg hierop, kwamen hun afspraken prima na. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader.

Duidelijke uitleg en uitleg over mogelijkheden op extra op te nemen in de testamenten toegespits op onze situatie, vakkundig, vriendelijk, nemen ruim de tijd voor uitleg, komen afspraken na.

Geen idee

Fam. Maas

Prima notariskantoor. Communicatie met front-office is snel en adequaat. Zeer vriendelijke medewerkers.

Mr. de Gier is een deskundige en prettige gesprekspartner. Doet een stapje extra voor zijn cliënten en heeft een no nonsens aanpak. Dienstverlening staat op hoog niveau en heeft oog voor de kosten.

Geen. Ga zo door.

van Lieshout-van de Laar

Voor het opmaken van een levenstestament kwamen wij erachter dat jullie door tips en verhalen het voor ons een stuk makkelijker maakten. Oftewel jullie verstaan je vak prima!

Prettige sfeer, de tijd nemen voor de klant.

Particulier

Positief en ontspannen

Open gesprekken op vertrouwelijke basis

Maartje Kok

Overdracht hypotheek