Van den berg

Goed geholpen

Goede uitleg

R.C.

Geweldig. Contact gehad over een missend onderdeel, van een boog die ik bij een ander gekocht had. Reactie was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het onderdeel is gratis naarij verzonden. Wat een... Geweldig. Contact gehad over een missend onderdeel, van een boog die ik bij een ander gekocht had. Reactie was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het onderdeel is gratis naarij verzonden. Wat een service.

Vriendelijk. Behulpzaam. Verstand van zaken.

Molnar Danny

Perfect,zoals gewenst

Snelle correcte levering

Johan

Het is niet de eerste keer dat ik hier producten besteld heb, blijft kwaliteit voor een goede prijs. Service is uitermate snel.

Kwaliteit/prijs.
Snelle levering.

Dennis

Prima service. Goede prijzen en kwaliteit

Goede prijzen

Ronald

Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Ga zo door.

Privé

Heel goed bedrijf goede service

Heel snel geleverd

Roy Janssen

Een zeer goed bedrijf. Verliep helemaal prima, afgezien van een klein probleempje in de bezorging (maar daar kan ManKung.nl niets aan doen), maar prima opgelost door hun.
Daar ook vriendelijk...
Daar ook vriendelijk en goed mailcontact (over de volgende stappen, verwachte bezorging e.d.) van Mankung.nl over gehad.

-Snelle verzending.
-Vriendelijke en professionele klantenservice.

Misschien kunnen ze zelf een kleine folder of een beknopt installatie handleidinkje maken over de assemblering van de producten, want de installatie handleiding van de fabrikant heeft er andere... Misschien kunnen ze zelf een kleine folder of een beknopt installatie handleidinkje maken over de assemblering van de producten, want de installatie handleiding van de fabrikant heeft er andere foto's/producten (zoals een vizier, arrow rest e.d.) opstaan dus dat was ff puzzelen (maar omdat het mijn eerste boog is zou het natuurlijk ook aan mij kunnen liggen misschien....)

John

Altijd een top ervaring gehad. Ook meerdere vrienden aangeraden.

Altijd al besteld hier. Snelle hulp en contact.

Iets betere instructies voor bepaalde producten.

Ad

Duidelijkheid