De Fazant Consultancy

Meer dan prima

Goede informatie, vriendelijke mensen, vlotte be-/afhandeling

Popescu

Voor de eerste keer besteld en alles was goed gegaan. Goeie sterke materialen.

Snelle antwoord. Profesionale verkoper

Meer producten

Mathias Freddy

Zeer snelle levering. Ik verwachtte de levering 3 dagen na bestelling,doch de bestelling was reeds de dag nadien toegekomen.

Geen opmerkingen

luuk

Het is een goede levering en het is een geordende website

goede kwaliteit best goedkoop voor dit spul

de info dat je moet in vullen om het te bestelen en met wat je moet in vullen voor je methode om te betaalen

Ploch

Levering was heel goed

sander

Vriendelijk en snel

info van producten is erg duidelijk, zelf voor mensen die er niks van begrijpen

vooral blijven zoals het nu is :)

jp

Snel

vlot

montagehandleiding in nederlands

Bora

Ik heb de MK-CBK1-BK bestelt , als je een pijl afschiet komen de veren van de pijl tegen de pijlen steun aan waardoor de achterkant van de pijl naar links gaat , heb een nieuwe pijlen steun moeten... Ik heb de MK-CBK1-BK bestelt , als je een pijl afschiet komen de veren van de pijl tegen de pijlen steun aan waardoor de achterkant van de pijl naar links gaat , heb een nieuwe pijlen steun moeten bestellen , en ik heb hem op 25 lbs staan maat voelt aan 10 lbs aan . De rubbers waar de de nok tussen klemt bewegen teveel op en naar . Waardoor je het na elke shot weer opnieuw moet zetten .

Ik adviseer om de boog uit de assortiment te halen , het werkt gewoon niet miskoop

Reactie ManKung.nl:

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback.
Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback.
Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Andere klanten zijn wel tevreden over deze boog, wellicht bevalt een ander model u beter. Als u wilt mag u de boog kosteloos retourneren. Als u hiervan gebruik wilt maken dan horen we dat graag.
Een fijne dag gewenst verder!
A. Hooghiemstra
Team ManKung.nl

Johan Meenhorst

Top

Duidelijk

Heb ik op dit moment niet. Ik heb echter wel een mailtje gestuurd over een onderdeel van mijn boog en hoop dat jullie mij daar ook mee kunnen helpen. Ik op antwoord na de feestdagen, beste wensen... Heb ik op dit moment niet. Ik heb echter wel een mailtje gestuurd over een onderdeel van mijn boog en hoop dat jullie mij daar ook mee kunnen helpen. Ik op antwoord na de feestdagen, beste wensen allemaal!

Jos baard

Zeer snel geleverd zelfs rond de feestdagen

Levering en prijs