alwinvrm

Werkelijke uitstekende service, en snelle en prettige communicatie. Een bestelling uit het buitenland waarvan ik verwacht had dat het weken zou duren was binnen een paar dagen thuis.

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk... Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken. Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben. Bedankt en wellicht tot binnenkort. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Marjolein

Hulpvaardig, snel en vriendelijk

Er was niet genoeg op voorraad en toen hebben ze me keurig een mail gestuurd op het moment dat er wel weer voorraad was.

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren. Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel... Beste, Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren. Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is. Hartelijk dank en veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Pascal

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review. In onze winkel in Naarden hebben wij een breed... Beste, Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review. In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust eens langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils. Tot ziens en veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

's middags on half vier besteld, prompte levering de volgende dag.

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Fijn dat u tevreden bent over onze producten. Tevens is uit je review is... Beste, Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Fijn dat u tevreden bent over onze producten. Tevens is uit je review is gebleken dat u de snelheid van onze levering kunt waarderen. Het klopt dat deze details bij ons hoog in het vaandel staan. Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Sahin

Bezorging is zeer matig

overzichtelijke webshop

Reactie ManandShaving.nl:

Beste Sahin, Bedank voor je review. Uit je reactie is ons niet duidelijk geworden wat de oorzaak is van je iet wat negatieve review. Bij ons is de bestelling op de dag van je bestelling ( 8... Beste Sahin, Bedank voor je review. Uit je reactie is ons niet duidelijk geworden wat de oorzaak is van je iet wat negatieve review. Bij ons is de bestelling op de dag van je bestelling ( 8 januari), op de gebruikelijke wijze aangeboden bij post NL. Volgens track en tracé is de bestelling op 10 januari 2020 bezorgd. Vriendelijke groet, Harry Rikkerink

Overzichtelijke webshop met ruim aanbod.

Al jaren mijn favoriet product leverbaar. Gelukkig eens iets dat niet zo nodig moet veranderen.

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel... Beste, Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven. Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken. Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben. Bedankt en wellicht tot binnenkort. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink

I. Speelman

Bij deze webshop vond ik een specifieke after shave welke we in het buitenland hadden gekocht. Echter flesje was gaan lekken tijdens transport. Een zeer ‘warme douche’ voor de meneer die ik aan de... Bij deze webshop vond ik een specifieke after shave welke we in het buitenland hadden gekocht. Echter flesje was gaan lekken tijdens transport. Een zeer ‘warme douche’ voor de meneer die ik aan de telefoon had. Hier kunnen vele ondernemers van leren. Wat een service! Vriendelijk gesprek, geen gezeur, er werd zonder pardon een nieuw flesje toegezonden!

Aanbod en de service!

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, We zijn jou dankbaar dat je de tijd hebt genomen om onze service te omschrijven. Door middel van reviews kunnen wij onze services indien nodig aanpassen. Wist je dat onze zorg verder... Beste, We zijn jou dankbaar dat je de tijd hebt genomen om onze service te omschrijven. Door middel van reviews kunnen wij onze services indien nodig aanpassen. Wist je dat onze zorg verder gaat dan van deur-tot-deur? Wanneer een klant ontevreden is over een product, proberen we gezamenlijk naar een passende oplossing te zoeken. Veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Beste, Harry Rikkerink

Jan |Prive

Afgeleverd wat is besteld.

Bert soetebier

Heel mooie site en uitstekende service

Ak

Mooie producten

Top snelheid qua levering

Reactie ManandShaving.nl:

Beste, Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Beste Fijn dat u tevreden bent over onze producten. Tevens is uit je review is... Beste, Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Beste Fijn dat u tevreden bent over onze producten. Tevens is uit je review is gebleken dat u de snelheid van onze levering kunt waarderen. Het klopt dat deze details bij ons hoog in het vaandel staan. Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort. Met vriendelijke groet, Harry Rikkerink