Jan - Willem van de Water

Zeer correcte en heel snelle levering.

Correct en zeer snel.

Miguel Lahousse

Assortiment in lijn met wat ik zoek - ruime keuze

Bij mijn laatste bestelling was één item niet op voorraad. Dat stond ook duidelijk aangegeven op de website.. De twee andere items werden onmiddellijk geleverd, zodat ik daarop niet moest wachten en... Bij mijn laatste bestelling was één item niet op voorraad. Dat stond ook duidelijk aangegeven op de website.. De twee andere items werden onmiddellijk geleverd, zodat ik daarop niet moest wachten en ik kreeg een duidelijke mailbevestiging.
Een betrouwbare site

Lidy Baanders

Keurig behandeld.

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden via email

D van Wijk

Product is snel geleverd

Mike

Hier kun je gewoon goede messen en mesjes vinden. Geen moeilijk gedoe met (te dure) abonnementen o.i.d.

Prima keuze, snel geleverd

Niels Petiet

Zo als altijd super positief!

Snelle verzending, zorgvuldige verpakking, vriendelijk

Frits Stoffels

Goede uitleg op de website

vandaag besteld morgen in huis

Tariq

Na lange tijd weer iets nodig. Ervaring is als in het verleden. Spullen worden snel opgestuurd.

Groot assortiment van kwalitatief goede merken.

Eddy Van Ryssel

Snelle en correcte uitvoering van de bestelling

Mooi aanbod en overzichtelijkenwetbshop

Sandra Veenendaal

Super mes,mijn man is er erg blij mee. Binnenkort nog wat producten. Kan niet in een keer te duur.heb nog gebeld naar laren .hele aardige man. Hij legde goed uit. Heeft een hele prettige stem.... Super mes,mijn man is er erg blij mee. Binnenkort nog wat producten. Kan niet in een keer te duur.heb nog gebeld naar laren .hele aardige man. Hij legde goed uit. Heeft een hele prettige stem. Lieve man,denk ik.

Super producten