Hein

Mooie webshop met duidelijke omschrijving van de produkten. Snelle levering.

Denken mee als produkt niet op voorraad is

J.P.M. van Eijk

Groot assortiment met goeie info

Snel geleverd via Postnl en keuring verzorgd.

Dolf

Zeer prettig

vriendelijke bediening

Beste,

Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review.

In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust eens langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils.

Tot ziens en veel plezier met je aankoop.

WtS

Bestelling netjes geleverd op verzoek op een PostNL lokatie

Goede uitlegvideo op de site

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback.

Fijn dat u tevreden bent over onze producten. Tevens is uit je review is gebleken dat u de snelheid van onze levering kunt waarderen. Het klopt dat deze details bij ons hoog in het vaandel staan.

Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort.

W van den Hoogen.

Heb een bestelling gedaan voor een scheerkwast van Omega type Pamplona.
Deze was niet voorradig bij de bestelling in maart waarvan melding werd gemaakt en thans afgeleverd per 2 juli 2019....

Snelheid van beantwoording.

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven.

Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

Mark Van Der Starre

Goede communicatie. Duidelijke website.
Blij met de kleine extra cadeautjes.

Goede spullen. Blij met de extra cadeautjes.

kees

Snelle service, maar vooral goede beschrijving van de producten.

Enorm assortiment. De specialist op het gebied van scheren en alles wat er omheen hangt.

Luca

Goede service en snelle levering

Service is heel goed. Ieder vraag wordt uitgebreid voor je beantwoordt.

Albert Bakker

Alles naar verwachting of beter.

snel. simpel

Beste,

Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

Hartelijk dank en veel plezier met je bestelling.

Muki

Zeer professionel 10 punten