W.A.F. Kreukniet

Dat was steeds eenvoudig en plezierig.

peter van der stad

Daar ik een moeilijke huid heb qua scheren was ik op zoek naar goede scheerspullen voor een redelijke prijs, hierdoor kwam ik uit bij manandshaving. Spullen bestelt en kon het de zelfde dag nog... Daar ik een moeilijke huid heb qua scheren was ik op zoek naar goede scheerspullen voor een redelijke prijs, hierdoor kwam ik uit bij manandshaving. Spullen bestelt en kon het de zelfde dag nog ophalen (ben in de gelegenheid om het op te halen, woon vlak bij het magazijn). Dus de snelle levertijd was voor mij ook een plus punt. Heb scheerzeep van prosaro bestelt en bevalt uitstekend minder last van rode en gevoelige huid. Gebruik ook wel de pre shave van prosaro van te voren. Dus al met al goed product en ook nog voor een betaalbare prijs.

goede service, snelle levertijd of de zelfde dag nog ophalen mits op voorraad, en vriendelijke mensen aan de balie op het afhaal adres.

Peter Castelijns

Prima service, duidelijke uitleg waarom de bestelling vertraagd was.

Herman Nijenhuis

Snelle en correcte levering.

Rene Hageman

Zeer snelle service.

Groot assortiment uit klasse producten.

P. Castelijns

Prima service, duidelijke uitleg waarom de bestelling vertraagd was.
prima verpakt.

Willem Van der Meulen

Beetje verwarring over voorraad en levertijd, maar het bestelde kwam keurig op tijd binnen.
Was een beetje verward over de scheerzeep die op de site als scheercreme de was omschreven en dus harde zeep bleek te zijn.
Voorts; gezien de aanwezige stoflaag op met name de zeep bowl deed me vermoeden dat die al even op de plank had gelegen.

Assortiment

Reactie ManandShaving.nl:

Beste,
Bedankt voor je review en toelichting. Goed om te horen dat je bestelling op tijd binnen is geleverd.
Beste,
Zoals zoveel ambachtelijke scheercrèmes is ook Wickham Soap geen harde scheerzeep maar een stevige compacte scheercrème. Wij krijgen altijd 3 tot 4 keer per jaar nieuwe voorraden binnen van deze fabrikant. De door jou bestelde scheercrème is dan ook enkele maanden oud.
Als je niet tevreden bent over de prestaties van deze scheercrème dan horen wij dat uiteraard graag. We kunnen dan altijd kijken naar een oplossing.
Team Manandshaving.nl

Pauline Arnoldy

Snel en goed product

Roger Delporte

Goed verpakt en snelle service

Zeer tevreden over het bestelde product

Carlo Broekmeulen

Unieke keuze uit producten van topkwaliteit en prompte bezorging. Bestelproces helemaal porde