D. Th.M.W. Gootzen

Ik bestel al een zeer geruime tijd mijn persoonlijke exclusieve verzorgingsproducten bij man and shaving!

In het verleden heb ik ook de tijd genomen om via een revieuw mijn tevredenheid...

klant

Uitstekend!

assortiment en levering

Beste,

Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

Jeroen

Voor een goede prijs een mooie scheerkwast gekocht, die ook nog een diervriendelijke is.

Aanbevelingen wat voor type kwasten er goed zijn voor welk soort huid

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven.

Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

Soad

Positief

Snelle respons. Snelle levertijd.

Beste,

Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review.

In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust eens langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils.

Tot ziens en veel plezier met je aankoop.

Ruud

Ik ben blij met manandshaving omdat er een grote keuze is uit producten die stuk voor erg
prettig zijn voor mijn huid en heerlijk geuren. Zal er vast vaker iets bestellen.

De persoonlijke manier van benaderen bevalt me enorm. Het geeft je het gevoel dat je belangrijk bent en gewaardeerd wordt.

Beste,

Allereerst bedankt voor de tijd die je genomen hebt om ons te voorzien van een review. Uit je review kan ik opmaken dat wij hoge ogen scoren op bestelgemak.

Bestelgemak komt bij ons voort uit meerdere facetten. Wij bieden een bijdrage vanuit onze klantenservice. Echter niet te vergeten dat we vaak handen leggen aan de website om deze te optimaliseren. Zonder deze optimalisatie, zal het bestellen bij Manandshaving.nl wat omslachtiger zijn.

Na dit uitgelegd te hebben wil ik je een fijne dag wensen en hopelijk tot een volgende keer.

Ruben

Prima shop, keurig verpakt, snel geleverd.

Téana

Top! Op tijd, service center heel vriendelijk. Ik was bezorgd over de tijdige levering , omdat het een verjaardagscadeau was, maar mijn zending was er op tijd! Geweldig!!! Heel goed verpakt, geen...

snelheid , levering

Mitchel Molsberger

Heldere website en redelijke goede omschrijvingen producten en gebruik ervan (onderwerp scheerzeep)

Uitstekend werkende website en vlotte afwerking bij betaling en snelle levering.

Jl

Ok

Goede begeleiding

Beste,

Tot ziens en veel plezier met je aankoop.

.....

Goed bedrijf. Levert altijd volgens afspraak. M&S geeft goed advies als je ze benadert.