Arie

Goede webshop, kom hier zeker nog eens terug

Ruim assortiment, fatsoenlijke prijzen en goede instructie en informatie video's op de site

Waldo Kranenburg

Positief

Veel filmpjes met uitleg

Han

Uitstekende uitleg over de diverse methoden van scheren en wat dat met de verschillende huidtypen kan doen. Het telefoon gesprek was zeer informatief en bij tijden hilarisch. De handige site geeft...

Uitstekende informatie gekoppeld aan deskundigheid en een prettige manier om kennis te delen.

Sven

Goede baardproducten voor normale prijzen. Groot aanbod en mijn bestelling was goed verpakt. Top.

Goed verpakt

Gert

Prima voorlichting en snelle service

Zeer kundig en een breed assortiment

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven.

Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

Bedankt en wellicht tot binnenkort.

Mohamed

Eigenlijk niets op aan te merken. Ga zo door.

Niets bijzonders

Beste,

Bedankt en wellicht tot binnenkort.

Ad

Goede producten voor een mooie prijs .
En snelle levering .

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback.

Fijn dat u tevreden bent over onze producten. Tevens is uit je review is gebleken dat u de snelheid van onze levering kunt waarderen. Het klopt dat deze details bij ons hoog in het vaandel staan.

Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort.

Stefan

Snelle levering en mooi assortiment

Beste,

Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort.

F.Velthuijzen

Prima goede levering en kwaliteit

Beste,

Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review.

In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust eens langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils.

Tot ziens en veel plezier met je aankoop.

Vane

Uitstekend

Vriendelijk, reageert snel

Beste,

We bieden graag een luisterend oor naar onze klanten. De tip die je aangegeven hebt in de review, zullen wij meenemen in de evaluatie.

Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot ziens.