Ruikt lekker

Beste,

Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

Mitchel Molsberger

Het meest uitgebreide aanbod wat ik kan vinden op het internet! superbehulpzaam en stelt de juiste vragen als ik ze bel.

de baard lotion doet wat het zegt en maakt dat mn baard er mooier uitziet.

Laurent

Top!

Een uitgebreid acortiment

karin

Snelle levering , keurig verzorgt

Beste,

Vriendelijk dank voor jouw review en voor de inzet die je toont om ons te voorzien van deze bruikbare feedback.

Uit je review kan ik opmaken dat vooral de informatie op onze website erg duidelijk is. Wij zijn de koplopers als het om informatie vergaren bij producenten en leveranciers gaat. Als je geïnteresseerd bent in de achtergrond van onze producten, kan ik aanraden onze social media kanalen nauwlettend in de gaten te houden.

Houd ons aanbevolen en geniet van je scheerproducten.

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback.

Fijn dat u onze producten omschrijft als zijnde goed. Uit je review is gebleken dat wij ook op leveringssnelheid hoge punten scoren. Het klopt dat dit detail bij ons hoog in het vaandel staat.

Piet

Gewoon goed

A. van Velse

Duidelijke website, telefonisch snel contact en prima hulp door medewerker. Leverde zelfs nog een gratis extra mooie cadeauverpakking. Bestelling kwam keurig op tijd binnen. Prima bedrijf!

Prima hulp door medewerker. Duidelijk!

Geen!

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven.

Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

Bedankt en wellicht tot binnenkort.

Mitchel Molsberger

Zocht al een tijdje naar een DE scheermes. Uiteindelijk op deze website terecht gekomen en hier mijn bestellingen geplaatst en daar heb ik geen spijt van gehad.

Overzichtelijke website, leuk assortiment, snelle levering en keurig verpakt. Niets op aan te merken.

Jammer dat er wat extra word aangerekend als je met Paypal wil betalen.
Hoewel het assortiment best wel ruim is, heb ik graag wat meer keuze in scheer zeep, aftershave, ...

Ad Reijnen

Mijn standaard adres voor scheerstuff nav artikel ooit in tijdschrift met verwijzing naar dit Italiaans scheerschuim. Bevalt supergoed voor mijn lastige, zware baardgroei.

Kwaliteit als eerste en daarna ook de relatief keurige prijs. Dus prijs kwaliteit perfect.

Voor “beginners” misschien wat “sturing” in de website met “most bought/wanted” artikelen of zo ? Anders zo overweldigend en moeilijk kiezen.

Beste,

We bieden graag een luisterend oor naar onze klanten. De tip die je aangegeven hebt in de review, zullen wij meenemen in de evaluatie.

Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot ziens.

Mitchel Molsberger

Vlotte transactie en snelle levering

Zeer goeie site om wat meer informatie te krijgen over welk soort scheermesjes je hebt in functie van de gevoeliggheid van de huid

Beste,

Houd ons aanbevolen en geniet van je scheerproducten.