JJK

Snel en correct bezorgd

Duidelijke website

Beste,

Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

David Paris

Super service en concurrentiële prijzen, enkel jammer dat er geen winkel dichterbij is 😀 ze nemen echt wel de tijd voor je en geven professioneel advies!

Service, kennis van zaken, ...

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven.

Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

John van den Berg

Ik heb een safety razor gekocht, die mij was geadviseerd door de eigenaar, en het scheer resultaat is werkelijk perfect!
Plus de merkure 38c scheert ook werkelijk fijn! Kortom ergste reden,...

Goed advies, ruim assortiment snelle levering!

Niek

Ik kon makkelijk en snel vinden wat ik zocht. Het ruime aanbod staat duidelijk gesorteerd op de pagina.

Zeer snelle levering, keuze uit verschillende bezorgwijzes en momenten.

Beste,

Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review.

In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust eens langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils.

Tot ziens en veel plezier met je aankoop.

H. den Ouden

Ik vond de webside enigszins lastig; leveradres en factuuradres kwamen terug en op enig moment had ik het product 2x in de mand. Koste enige moeite voordat ik ontdekte dat ik op het “hartje” moest...

De track & trace werkt zeer goed.

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback.

We bieden graag een luisterend oor naar onze klanten. De tip die je aangegeven hebt in de review, zullen wij meenemen in de evaluatie.

Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot ziens.

M

Snelle levering en goed ingepakt.

Snelle levering en goed ingepakt.

P.g.m Spee

Mijn vragen werden online netjes en goed beantwoord. Mijn bestelling werd de dag erna geleverd. En de bestelde artikelen waren netjes ingepakt en zeker wel van goede kwaliteit.

Goede service met kwaliteit.

Boebie

Prachtige produkten voor een redelijke prijs; snelle en keurige levering

Hiemstra

Heel positief ben erg goed geholpen

Mooie en professionele uitstraling

Cooper

Zowel webshop als een echte winkel

Beste,

Tot ziens en veel plezier met je aankoop.