D.Nijst

Vlotte levering en hele goede service

Het door mij fout bestelde artikel werd na retourzending netjes terugbetaald

Alles is voor mij naar wens gegaan. Ik zou geen verbeter punten weten.

Beste,

Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review.

In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust eens langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils.

Tot ziens en veel plezier met je aankoop

JCM

Inmiddels bestel ik al een poosje mijn scheerproducten bij dit bedrijf, heerlijke scheerzeep/crème en aftershave balsem.
Mooie producten op natuurlijke basis. Probleem is alleen dat je ze...

Zeer uitgebreide en zinvolle informatie over de producten alsmede tips voor het gebruik. Ruime sortering met regelmatig nieuwe producten.

In januari had ik als tip meegegeven om de toegang tot je account gegevens te verbeteren, top om te zien dat recent dat ook is aangepast, een prima verbetering. Wellicht nog een klein tipje: het gebruik van favorieten opslaan in je account waarbij je als extra ook je eigen notities kan toevoegen, maar noodzakelijk is dat niet, het is nu al goed.

Misschien is er nog uitbreiding mogelijk bij de verzorgingsproducten, zoals douchegel.

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback.

We bieden graag een luisterend oor naar onze klanten. De tip die je aangegeven hebt in de review, zullen wij meenemen in de evaluatie.

Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot ziens.

H.L.J.M. Louwerens

Alles is perfect in orde. De bestelde artikelen worden goed verpakt, en de volgende dag, zoals aangeven, geleverd.

Bij elke bestelling krijg je een probeer-artikel. Heel goed.

Kan al een tijdje niet inloggen. Ook nieuw wachtwoord aangevraagd, maar niks. Dus bestellen gaat niet.

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven.

Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Sinds enkele weken hebben wij een vernieuwde webshop. Helaas mochten wij gebruikersgegevens niet meenemen en moet daarom iedereen even een nieuw account aanmaken. Excuses voor het ongemak.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

Bedankt en wellicht tot binnenkort.

Bert R.

Zeer positieve ervaring en alerte opvolging.

Beste,

We zijn jou dankbaar dat je de tijd hebt genomen om onze service te omschrijven. Door middel van reviews kunnen wij onze services indien nodig aanpassen.

Uit je review kan ik opmaken dat we op “info over verloop order” veel sterren scoren. Als een product bij ons verzonden is houden wij contact met onze klant tot dat het gewenste product aangekomen is.

Wist je dat onze zorg verder gaat dan van deur-tot-deur? Wanneer een klant ontevreden is over een product, proberen we gezamenlijk naar een passende oplossing te zoeken.

Veel plezier met je aankoop.

Roald

Precies wat je mag verwachten, van een goede webshop

overzichtelijk

Beste,

Fijn dat u onze producten omschrijft als zijnde goed. Uit je review is gebleken dat wij ook op leveringssnelheid hoge punten scoren. Het klopt dat dit detail bij ons hoog in het vaandel staat.

Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort.

Henry

Alles helder en duidelijk.
Top geleverd wat besteld is.
Daarom al jaren klant.

Duidelijkheid en service!

Geen.

Beste,

Allereerst bedankt voor de tijd die je genomen hebt om ons te voorzien van een review. Uit je review kan ik opmaken dat wij hoge ogen scoren op bestelgemak.

Bestelgemak komt bij ons voort uit meerdere facetten. Wij bieden een bijdrage vanuit onze klantenservice. Echter niet te vergeten dat we vaak handen leggen aan de website om deze te optimaliseren. Zonder deze optimalisatie, zal het bestellen bij Manandshaving.nl wat omslachtiger zijn.

Na dit uitgelegd te hebben wil ik je een fijne dag wensen en hopelijk tot een volgende keer.

Ronald Uijtenhoorn

Deskundig, (klant-)vriendelijk, betrokken, meedenkend

Zo als boven omschreven

Website niet altijd even duidelijk

Beste,

Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot ziens.

Matthijs van Turnhout

Een goed duidelijke web pagina

Voor echt mannen

Beste,

Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort.

Mitchel Molsberger

Overzichtelijke website. wordt keurig verzorgt afgeleverd.

Beste,

Bedankt en wellicht tot binnenkort.

Aretz

Goede service, snelle levering. Persoonlijke toch.

Beste,

Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

Hartelijk dank en veel plezier met je bestelling.