Prima.

Ruime sortering.

Arno Daals

In 1 woord: prima!

Ben goed en vriendelijk telefonisch geïnformeerd.

Very good product, delivery super fast, with nice packaging,a good gift

Jan Wijtze Beetstra

In een woord perfect !

Prima service

r de vos

Beste,

Hartelijk dank voor de moeite en natuurlijk de tijd die je genomen hebt om ons te beoordelen. We zijn blij met je zeer positieve review.

In onze winkel in Naarden hebben wij een breed assortiment aan scheerartikelen. Kom wanneer je in de buurt bent gerust eens langs om kennis te maken met bijvoorbeeld onze heerlijke ambachtelijke scheercrèmes of bekijk onze grote collectie aan scheermessen. Voor ieder wat wils.

Tot ziens en veel plezier met je aankoop.

Henri Power

Positief.... kennis van producten, groot aanbod

Groot aanbod... chat

Betere navigatie op de site, deze werkte niet altijd even goed

Beste,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback.

Fijn dat u onze producten omschrijft als zijnde goed. Uit je review is gebleken dat wij ook op leveringssnelheid hoge punten scoren. Het klopt dat dit detail bij ons hoog in het vaandel staat.

Geniet van je scheerproducten en wellicht tot binnenkort.

George

Het is altijd een eer om bij Man and Shaving te mogen bestellen . Ruime keuze.

Alles voldoet aan de kwaliteit en kwantiteit super.

Beste,

Vriendelijk bedankt voor je enthousiaste review. Het doet ons goed om te zien dat we bij jou zoveel sterren hebben mogen scoren.

Wij proberen onze klanten in het bestelproces zoveel mogelijk bij te staan. Uit je review is te merken dat dit zeer gewaardeerd is.

Hartelijk dank en veel plezier met je bestelling.

Mitchel Molsberger

Overzichtelijke website, groot aanbod, makkelijk bestellen, snelle levering

goede info

Beste,

Bedankt voor jouw review en de moeite die je hebt genomen om onze service te omschrijven.

Wij streven dagelijks naar een goed verloop. Daarom proberen wij onze klanten zo veel mogelijk bij te staan in het bestelproces en wat daarbij komt kijken.

Wees welkom in onze winkel in Naarden waar wij talloze scheerproducten op voorraad hebben.

Marco

Levering volgens afspraak

Pay pal werkte helaas niet bij 3 bestellingen.

Leo Peulen

Perfect!