Tom

Prima, maar verzenden was langer op backorder dan aangegeven op de website.

Géén oversized verpakking

Marcel Snip

Heel goed.

Willem Klaassen

Snelle verzending

Goed product

Bart

Goede producten en duidelijk van bestellen tot leveren

Goede communicatie

Felix

Makkelijk bestellen, duidelijke communicatie

Goed en ruim assortiment

E. Sanders

Positief

Ruime keus, er is veel meer dan gilette!

Kees Ouwehand

Altijd snel geleverd

Ruim assortiment op voorraad
Artikelen van kwaliteit

R.C. Labadie

De ervaring is moeizaam. Ik heb via de chat en naderhand via e-mail gevraagd mijn bestelling pas na 7 januari te leveren. Een gedeelte is alsnog geleverd en komt via PostNL weer bij u terug. U hebt... De ervaring is moeizaam. Ik heb via de chat en naderhand via e-mail gevraagd mijn bestelling pas na 7 januari te leveren. Een gedeelte is alsnog geleverd en komt via PostNL weer bij u terug. U hebt mij een keurige e-mail geschreven met uitleg over drukte. Nu krijg ik deze vraag waarin weer staat dat, als het goed is, de bestelling geleverd is.
Moeizaam. Stelt u de vraag opnieuw na 7 januari als alles in één keer geleverd is.
Aanbeveling moet zijn: Weet het nog niet.

w.J Bisschop

Jammer dat jullie dit automatisch doen. Waarschijnlijk wordt het ook door een pc ontvangen. Ik heb nog niets van jullie ontvangen. Dus hoe moet ik jullie kwaliteit beoordelen .klantgerichtheid... Jammer dat jullie dit automatisch doen. Waarschijnlijk wordt het ook door een pc ontvangen. Ik heb nog niets van jullie ontvangen. Dus hoe moet ik jullie kwaliteit beoordelen .klantgerichtheid onvoldoende

Nog niet ontdekt

Erick van de Leemkolk