Lucy Vandeviever

Goed!

Ik weet niet veel over scheren, maar ik waardeer het advies op de site enorm. Dankzij het advies kon ik een cadeau vinden voor onze 5e huwelijksverjaardag en de service was snel. Dat zal ik... Ik weet niet veel over scheren, maar ik waardeer het advies op de site enorm. Dankzij het advies kon ik een cadeau vinden voor onze 5e huwelijksverjaardag en de service was snel. Dat zal ik onthouden voor mijn volgende bestelling.

Henrike Bos

Scheermeshouder voor mijn zoon gekocht

Pieter Gutter

Goede en informatieve website; een prachtig en uitgebreid aanbod van alles wat met scheren te maken heeft.

groot en divers aanbod; informatieve website

Piet Mertens

Ik vind de producten die ik heb besteld erg fijn en ze werken goed op mijn huid. De bestelling kwam snel aan! Ik zal opnieuw bestellen.

De producten zijn echt van goede kwaliteit.

Robert Schaap

Prima producten leveren erbarmelijk slecht!!!

product

J.C. Schroeder

Ze doen wat ze beloven, spullen zijn netjes verpakt. Men houdt je keurig op de hoogte, als een product ( momenteel) niet op tijd geleverd kan worden.

Jan Bom

Goed, ook al was gekocht artikel niet voorradig.

Pascal Leers

Ik bestelde een scheerkom. De levertijd was 1-10 werkdagen. Maar na 10 werkdagen was er nog niets verstuurd. Toen ik de koop wilde annuleren, kreeg ik als reactie dat de scheerkom die week binnen... Ik bestelde een scheerkom. De levertijd was 1-10 werkdagen. Maar na 10 werkdagen was er nog niets verstuurd. Toen ik de koop wilde annuleren, kreeg ik als reactie dat de scheerkom die week binnen zou komen. Uiteindelijk arriveerde het na 14 werkdagen. Het zou de winkel netjes staan als ze de klant uit zichzelf contacteren als het wat langer gaat duren.

Het product was goed verpakt.

Koen Hordijk

Alles goed georganiseerd