Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Ilayda

Super tevreden met ontvangen spullen

Goede prijs/ kwaliteit. Snelle levering. Product voldoet aan verwachting.

Chermaine

Het proefkaartje was super maar er was een drukfout bij het uiteindelijke ontwerp. Dit is meteen super opgelost door het team! We kregen binnen een paar tellen al een mail terug waarin werd... Het proefkaartje was super maar er was een drukfout bij het uiteindelijke ontwerp. Dit is meteen super opgelost door het team! We kregen binnen een paar tellen al een mail terug waarin werd aangegeven dat we de kaartjes opnieuw zouden ontvangen. Erg blij met het eindresultaat en de goede service!

Andy

Zeer makkelijk om een bestaand ontwerp van jullie aan te passen naar de noden van de klant.

Manon

Super! Veel complimenten gekregen van ontvangers.

Gebruiksvriendelijkheid, originaliteit

Alieke

Erg prettig om mee te werken! Made for moments biedt mooie producten/designs aan die eenvoudig aan te passen zijn in de tool. Het bestelproces is makkelijk en de producten worden snel en netjes... Erg prettig om mee te werken! Made for moments biedt mooie producten/designs aan die eenvoudig aan te passen zijn in de tool. Het bestelproces is makkelijk en de producten worden snel en netjes afgeleverd.

Goede service en een snelle reactie bij contact.

Beste Alieke,
Dank je wel voor je uitgebreide review. Fijn dat jouw ervaring zo positief is!
We zien je graag terug bij Made for Moments.
Made...
Beste Alieke,
Dank je wel voor je uitgebreide review. Fijn dat jouw ervaring zo positief is!
We zien je graag terug bij Made for Moments.
Made for Moments

Leonie

Heel fijn

Snelheid

Myrna

Goed. Mooie kaartjes en fijn programma om te bewerken.

Lonneke

Super tevreden

snelle levering en proefdruk vooraf

Henrieke

Voor de derde keer geboorte kaartjes via jullie !

Mooi design. Nette aflevering!

Beste Henrieke,
Wat een compliment dat jullie weer voor Made for Moments kiezen! Bedankt voor het delen van je review.
We staan graag voor jullie klaar.
Met vriendelijke...
Beste Henrieke,
We staan graag voor jullie klaar.
Made for Moments

Ellen

Super goede ervaring qua snelheid en kwaliteit

Snelheid en kwaliteit product

Beste Ellen,
Bedankt voor je review!
Beste Ellen,
Bedankt voor je review!
Fijn om te lezen dat we jullie zo goed hebben kunnen helpen. Wij doen hier altijd ons uiterste best voor! Mochten we verder nog iets voor jullie kunnen betekenen dan helpen we jullie in de toekomst graag verder.
Tim
Team Made for Moments