11982 beoordelingen

Kwaliteit van het product

11982 Reviews

Martin

Top!

Eenvoudig te maken, snelle levering en superkwaliteit

Ben helemaal tevreden.

Charlotte

Mooi afgedrukt

Prijscalculator

Lotte

Fantastisch

Klantenservice

De mail met wij gaan voor u aan de slag met het drukken van de kaarten. Sturen voordat de kaarten geleverd worden ?

Lynn

Veel keuze, heel tof dat alles persoonlijk aangepast kan worden, snelle levering

Grote keuze, makkelijk te personaliseren

ook postzegels aanbieden voor Belgische klanten?

Reactie Made for Moments:

Hoi Lynn,
Hoi Lynn,
Fijn je zojuist even gesproken te hebben. Wij verkopen voor zowel de Nederlandse als de Belgische klant geen postzegels. Wel bieden wij de service voor het maken van een eigen ontwerp postzegel. Je ontvangt van ons de afbeelding die je kan gebruiken op de postzegel, deze kan je zelf uploaden via Bpost.
Hopende je zo voldoende te hebben geïnformeerd, heel veel succes met de voorbereidingen van jullie huwelijk!

Iris

Prima bedrijf met prima service

Klantenservice. Er was iets mis gegaan met de bezorging en meteen de dag erna kreeg ik kosteloos een nieuw product

Wendy

Meedenkend personeel, snelle klantenservice, lief

Fijne en snelle communicatie bij de klantenservice.
Mooie website.

Yuquinda van den Broek

Topbedrijf, van begin tot eind uitstekend geholpen bij het online maken van een rouwkaart. Dankzij hun persoonlijke interventie, toen Post NL het jammerlijk lieten afweten, ontving ik de kaarten... Topbedrijf, van begin tot eind uitstekend geholpen bij het online maken van een rouwkaart. Dankzij hun persoonlijke interventie, toen Post NL het jammerlijk lieten afweten, ontving ik de kaarten toch nog op het afgesproken tijdstip. Chapeau!

De mogelijkheid van persoonlijk contact via de telefoon, waarbij alle mogelijke hulp wordt geboden.

Geen. Ik zou niet weten hoe het beter zou kunnen.

Joep

Prettige ervaring met goeie klantenservice en mooi resultaat.

Veel mogelijkheden voor het ontwerpen van kaartjes, en helder contact aan de telefoon en via de mail.

De instructies voor 'zelf ontwerpen' mogen uitgebreider, het zou prettig zijn als het mogelijk was om in de online ontwerp omgeving goud folie toe te voegen zonder tussenkomst van de klantenservice.

Reactie Made for Moments:

Beste Joep,
Bedankt voor je review! Heel fijn om te lezen dat je een prettige ervaring hebt gehad met onze klantenservice en tevreden bent over het uiteindelijke resultaat.
Wat betreft je...
Beste Joep,
Wat betreft je feedback: weet dat we je heel graag helpen! En elementen in folie zetten kun je sinds een poosje zelf in de editor, bij alle teksten en elementen die je ook een ander kleurtje kunt geven. Je doet dit bij het kleurenpalet :-) Maar nogmaals, we helpen je ook graag!
Birre | Made for Moments

Tom

Heel goed

kwaliteit en afwerking bezorgen

weet even geen

Eelke

Boven verwachting. Goede kwaliteit en snelle levering.

Snelle en goede service