Maakmijnkindblij

Zeeer tevreden.

10!

J de Feijter

Supersnelle levering!

Snelle levering, fijne webshop werkt prettig, goed en duidelijk product foto’s en info

Mandy Akkermans

Super tevreden, makkelijk te bereiken en hele goeie service

Service en kwaliteit

J. Ossel

Heel veel keuze!!!

Duidelijke foto’s

Nana

Goede service

Marja van Hoek

Alleen maar positieve ervaringen
Snelle leveringen. En toen post.nl in gebreke bleef werd het tot volle tevredenheid snel en goed opgelost

Hart voor de klant en groot aanbod

Joyce

Al meerdere keren gepersonaliseerde spullen besteld voor de verjaardagen van mijn kinderen en de kwaliteit en de uitvoering is ronduit perfect, evenals de service! Je kan zien dat er aandacht en... Al meerdere keren gepersonaliseerde spullen besteld voor de verjaardagen van mijn kinderen en de kwaliteit en de uitvoering is ronduit perfect, evenals de service! Je kan zien dat er aandacht en tijd aan alles (de producten) besteed wordt. Niet alleen mijn kinderen worden blij van hun gepersonaliseerde verjaardags spullen, maar ik als ouder ook! Dank jullie wel maakmijnkindblij

Kwaliteit en uitvoering van de gepersonaliseerde verjaardags spullen is perfect evenals de service! Je kan zien dat er aandacht en tijd aan alles (de producten) besteed wordt.

Bruggeman Kelly

Geweldig. Ik kon kiezen voor eerst een mailtje te krijgen met de banner erin voor controle. heel handig vind ik dat. de banner kwam toe en deze was heel goed verpakt. hij was geweldig van kwaliteit.... Geweldig. Ik kon kiezen voor eerst een mailtje te krijgen met de banner erin voor controle. heel handig vind ik dat. de banner kwam toe en deze was heel goed verpakt. hij was geweldig van kwaliteit. De vlaggenlijn was heel handig verpakt en de stickers om uit te knippen waren zorgvuldig opgerold. super zeker een aanrader

communicatie

Sonja Sapion

Zeer correcte service, alles in orde bij levering

Goede info over produkten en goede kwaliteit

Xaphne

Zoals altijd goede service! Heel uitgebreid assortiment, grote voorraad en snelle afhandeling.

Groot assortiment.