Michelle

In een woord super

Netjes en snelle levering

Reactie Maakmijnkindblij:

Fijn om te lezen, Bedankt voor uw positieve beoordeling en graag tot een volgende bestelling!
Webcare Maakmijnkindblij

Evi w

Snel

Top! Dat lezen we graag.
Bedankt voor het delen van uw koopervaring en graag tot een volgende aankoop.

Yvonne Rijs

Spullen besteld voor het kinderfeest van onze zoon. Tijdens het bestellen al goede service hulp gehad met uitverkocht materiaal.
Via mail duidelijk contact gehad over de bestelprocedure wegens...
Via mail duidelijk contact gehad over de bestelprocedure wegens langere levertijd. En een mooi opgelost alternatief. Dankjewel! Ik beveel jullie iedereen aan

Hele goede service

Reactie Maakmijnkindblij:

Zeer fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Door drukte kunnen artikelen soms inderdaad uitverkocht zijn. Meestal zijn ze dan weer onderweg of staan in bestelling. Onze... Zeer fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Door drukte kunnen artikelen soms inderdaad uitverkocht zijn. Meestal zijn ze dan weer onderweg of staan in bestelling. Onze klantenservice kan dit gelijk zien en aangeven wanneer artikelen weer binnen komen. Graag tot een volgend feestje!

Rana

Bestelling is naar wens geleverd

Duidelijke informatie

Cigdem

Ik heb 2x voor mijn dochtertje een thema besteld was er super blij mee maakt mijn dochtertje haar verjaardag toch wat specialer met een gepersonaliseerde poster en thema prachtig idee super blij en... Ik heb 2x voor mijn dochtertje een thema besteld was er super blij mee maakt mijn dochtertje haar verjaardag toch wat specialer met een gepersonaliseerde poster en thema prachtig idee super blij en tevreden echt een aanrader 👌!

Snel bezorgd wordt ook gevraagd of de poster goed is uitgekomen super blij met mijn poster!

Reactie Maakmijnkindblij:

Fijn om te lezen dat de gepersonaliseerde posters in de smaak zijn gevallen. Vertel het gerust verder!
Bedankt voor deze beoordeling en graag tot een volgende bestelling.
Webcare...
Bedankt voor deze beoordeling en graag tot een volgende bestelling.

Andy

Zeer tevreden

Goede prijzen en kwaliteit

Bokhorst

Top

Niets

Simons

Goede mooie producten en snelle levering.

Fiona

Gewoon super

Snel persoonlijk onwijs mooi

Uafa

Heel snel en correct alles zoals beloofd!

Creatief! En heel snel geleverd helemaal top!