Merel de Vries

De knop werd heel vlot bezorgd

Granny Helena Brandsma

Ruim voldoende

Immie Bluijs-Koster

Goede service!!!

Marijke van Doren

PEIMA. WEL PRIJZIG!!!

Ed van Puyvelde

Overzichtelijke website, goede prijs/kwaliteit. Snelle levering.

Geert Vanpee

Ik ben er vast van overtuigd dat hier hele mooie en toegewijde mensen werken die iedereen zo goed mogelijk van dienst proberen te zijn. Dat merkte ik aan de klantvriendelijkheid en het feit dat er... Ik ben er vast van overtuigd dat hier hele mooie en toegewijde mensen werken die iedereen zo goed mogelijk van dienst proberen te zijn. Dat merkte ik aan de klantvriendelijkheid en het feit dat er heel goed met me meegedacht werd. Helaas denk ik dat er in het geval van hetgeen ik hier aankocht (mijn eerste aankoop bij Low Vision Shop trouwens) net iets te weinig kennis aanwezig is om te bepalen of het product in kwestie (Engels sprekende multimeter) al dan niet voldoende bruikbaar is zoals het uit de doos komt. Er was verder ook geen goed leesbare handleiding beschikbaar wat de situatie niet vooruit hielp en het feit dat je met een multimeter niet zomaar raak kan gaan proberen (in sommige gevallen maak je hem gewoon stuk) komt daar nogeens bovenop. Maar, weerom een bewijs dat er hier heel goed bedoelende mensen werken is dat men mijn feedback serieus neemt en ermee aan de slag gaat; al bij al ben ik dus zeker tevreden. En dan nog even een opmerking bij dit review formulier: ik kan owv toegankelijkheidsredenen helaas mijn scores voor klantvriendelijkheid, leversnelheid ets niet correct invullen; gelieve met de scores bij deze review dus geen rekening te houden. Maar weet dat ik over alle zaken waar hier een score gevraagd wordt zeker tevreden ben; alleen de info op de site ivm de multimeter kon zeker beter door bv een digitale handleiding toe te voegen.

Marga van der Meeren

Heel goed geholpen. Alleen het geluid van het horloge is veel te zacht.
Dat is heel vervelend vooral omdat ik heel slecht kan zien.

Lammie Wilkens

Goede ervaringen