Ans Warmerdam

Dameshorloge besteld, helaas omdat het voor mijn vrouw (slechtziend) niet bruikbaar was dus teruggestuurd, afwerking hiervan was perfect en snel!

Ben Gerritsen

Deels goed, deels slecht

Gerard Gijsbertsen

Doris Oosterlaan voor echtgenoot Rudolf Oosterlan

G.R, Niemeijer

Zeer goed

M van der Laan

Website toont ander product, namelijk grotere versie van Sovereign USB & Bluetooth Speaker

Reactie Low Vision Shop:

Beste,
Beste,
Goed dat u dit heeft gemeld. Er stonden inderdaad nog een verkeerde afbeelding en verkeerde afmetingen bij het product omdat dit model recent is vervangen door een wat kleiner model. We hebben het inmiddels aangepast. Excuses voor het ongemak!
Low Vision Shop

Daniel Engberts

Fantastisch aardige mensen.

H. Brunenberg

Correcte afhandeling

Dick Kluit

Prachtige knop geweldig geluid!!

Len Kolder

Via de bergmankliniek kwam ik 8n kontakt met low vision, in de afgelopen jaren heb 8k e3n tafellamp en e3n loep aangeschaft. Wat me tegenviel via de telefoon werd de mogelijkheid gemeld te betalen... Via de bergmankliniek kwam ik 8n kontakt met low vision, in de afgelopen jaren heb 8k e3n tafellamp en e3n loep aangeschaft. Wat me tegenviel via de telefoon werd de mogelijkheid gemeld te betalen na lever8ng van de daisy speler, bij het bestellen kon dat niet