Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

B

Heel fijn

Zelf de kaart samenstellen en een proefexemplaar toegestuurd krijgen

Eerder in t proces aangeven dat je de kaart moet opslaan

Annerie Messelink

Fijne service en we vinden het kaartje heel mooi. Fijn ook dat er niet grote reclame van lovz op de kaart staat

Mariska Beks

Fijne ervaring! We hebben al 2 dochtertjes....deze site was bij ons toen nog niet bekend. Iedereen aan te raden! En helemaal top bij de geboorte een kaartje gekregen van jullie!

Moderne site, erg leuke kaartjes! Netjes te woord gestaan...wanneer de betaling niet lukte via ideal.Uiteindelijk kreeg ik netjes een factuur gemaild.

De bestelling/ voorbeeld was niet goed opgeslagen...waardoor er een lettertype wat kleiner is uitgevallen. Uiteindelijk niet heel erg.
Waardoor het kwam weet ik niet.

Miste een strikje.....bij de symbolen. Is een hartje geworden. Ook heel lief!

P.van der Meer

Het was erg fijn om een proefexemplaar te kunnen krijgen, alleen las ik later dat het eerste proefexemplaar gratis was.
Dit was niet duidelijk aangegeven .
Om die reden is dat mijn neus voorbij gegaan.

Zie bovenstaande

Kelly van Doorn

Wij hebben een super goede ervaring met Lovz! Na een lange zoektocht hadden hun DE kaart die wij zochten. Eenmaal samengesteld en besteld, waren ze de dag erna al binnen. Helaas hadden we wel de...

De communicatie richting de klant. Deze is snel en duidelijk.

Dianne van der Zanden

Goede ervaring, 3x een proefafdruk laten maken en na de 3e proef afdruk de bestelling gedaan op datum dat het mij uitkwam. Alles prima netjes en ordelijk ontvangen

Familie de Bont

Voor de eerste keer samengewerkt met Lovz en kunnen niet anders zeggen dat alles van A tot Z perfect is verlopen!

Snelle en correcte levering.

JW Ruiter

Zeer snel bezorgd en mooie kaarten!

Super snel geleverd . Programma werkte goed om je eigen kaart te maken.

Alles was goed

Sofie

Ik ben zeer tevreden over Lovz.nl. Ik heb meermaals een proefdruk laten versturen en deze waren steeds in goede kwaliteit. Toen er toch één proefdruk niet was aangekomen, heb ik contact opgenomen...

- goede kwaliteit
- tijdige levering
- snelle respons op vragen die gesteld worden

Marlou van IJzendoorn

Veel keuze, goede service!

Goede service! Leuk om na de bestelling nog een persoonlijk kaartje te ontvangen.

Het oude ontwerpprogramma was vele malen gebruiksvriendelijker dan het nieuwe. Toen ik de foto op het kaartje nog wilde vervangen, heb ik het ongeveer helemaal opnieuw moeten maken, omdat ik de foto niet meteen kon selecteren. Het is dat ik persé deze kaart wilde, anders had ik het opgegeven!