Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Eline

Zeer tevreden over het gemak waarmee we ons kaartje geheel naar eigen smaak hebben gemaakt. Veel functies en ontwerpen mogelijk. Mooi papier en snelle service. Zelfs een persoonlijk kaartje van Lovz...

Persoonlijk. Goeie ontwerpmogelijkheden en lettertypes.

Kleur van de gouden envelop te heftig. Die mag wat zachter, dan hadden we er waarschijnlijk voor gekozen. Nu parelmoer gedaan. Mooi en subtiel.
Ik zou graag een pdf van mijn kaartje willen zodat ik hem in het geboorteboek kan plaatsen. Tip om deze mogelijkheid te bieden.

Bernhard

Zeer positief. Veel mogelijkheden en prima service.

Veel mogelijkheden bij het zelf maken van een geboortekaart en snelle levering

Marianne Harsevoort

Leuke website, voor de 2e keer geboortekaartjes ontworpen en besteld.

Duidelijke website.
Leuk om nog kaartje van LOVZ te ontvangen met felicitatie van geboorte van onze zoon.

Chantal

Wij zijn heel blij met de geboorte kaartjes die we zelf hebben ontworpen. Het was gemakkelijk en snel! Het resultaat mag er wezen!

Snelheid versturen, gemakkelijk aanpassen en kaartje achteraf erg leuk!

De kleuren in ontwerpprogramma komen niet altijd overeen met de kleuren op papier. Dit ligt ook aan welk soort papier je kiest. Het is een must om een proefkaart te bestellen daarom.

Tineke

Mooie kaartjes zelf kunnen maken en helemaal naar wens kunnen aanpassen. De kaart werd heel goed op fouten gecontroleerd en hebben ons gelijk op de hoogte gebracht!

Kaart controleren op fouten

Tjeerd

Origineel, kwaliteit voor een leuke prijs

Huisjes

Lovz.nl is een super fijne en gemakkelijke website om je kaart te maken precies zoals jij deze wilt. Wij hebben in december voor de 2e keer een geboortekaartje gemaakt (zelf gemaakt, niet een kaart...

Ruime keuze kaarten
Fijn dat je zelf naar eigen smaak kaarten kan maken
Je kan de kaarten die je maakt opslaan en op een later moment mee verder gaan. Op deze manier kan je je kaart alvast klaarzetten voor het moment dat je deze daadwerkelijk wilt bestellen.

Ik vond het jammer dat je na 1x bestellen van de proefkaart al moet betalen. Ik snap dat hier een grens aan zit, maar wij wisten niet wat het geslacht van onze kleine zou zijn, waardoor je al 2 kaarten nodig gaat maken. Vaak zie je pas bij het zien van een kaartje in het echt wat je aan zou willen passen of eventuele typefout, kleur valt tegen etc. Misschien een idee om dan bij de eerste bestelling een kortingscode te doen, zodat je bij toch een eventuele wijziging (wat ik me kan voorstellen dat veel mensen dit hebben) nog 1x een gratis proefdruk kan bestellen.

Martine

Overzichtelijke site en veel verschillende leuke/mooie voorbeelden. Veel aanpasmogelijkheden om er een eigen kaart van te maken. Niet alles was aan te passen, soms wel wat ik net wilde ;-) maar er...

na verzending van de proefkaart kregen we een heel pakje met voorbeeldkaartjes om zo goed te kunnen zien en voelen wat het verschil is tussen de verschillende papiersoorten. Echt top! Dat kan je op de site niet zien of voelen. Ook kregen we alle kleuren van de enveloppen erbij op kleine kaartjes, zodat je de echte kleur kan zien.

beetje muggensiften want het is top, maar als je werkelijk alles kan veranderen (denk aan kleur, grootte, invoegen foto ed) dan kan je er echt helemaal je eigen kaart van maken. Maar nogmaals, dat zijn echt de kleine dingetjes.

Elaine

Keuze uit veel leuke kaartjes die helemaal aan te passen zijn naar je eigen wens, super fijn! Al tweemaal onze geboorte kaartjes hier besteld en zeer tevreden!!

Veel mogelijkheden om kaart persoonlijk aan te passen

K. Belleman

De ervaring die ik heb met LOVZ is erg positief! Goede service en bereikbaarheid! Snelle communicatie en levering!

Komen afspraken na. Erg attent en persoonlijke betrokkenheid