Lovz.nl

Tonnie Matla

netjes verpakt, goed aangekomen

nee geen verbeterpunten

Bobby

Goed, niks op aan te merken.

Snelle levering. Leuke kaarten, veel mogelijkheden waar je inspiratie op kan doen.

nvt

Caroline Verhoeven

Prima ervaring met Lovz.nl, altijd de bestellingen heel vlug in huis gekregen.

Ik vond het in het begin heel lastig om de opgeslagen kaartjes en de bewerkte kaartjes terug te vinden. Ik moest eerst dat echt uitzoeken hoe het u precies in elkaar stak. Het menu zou dus misschien nog iets duidelijker kunnen.

Diana

Snelle service, goede kwaliteit.

Mooi product, goede printkwaliteit. Ruime keuze in ontwerp van de kaarten, veel opties, diversiteit papiersoort en kleuren envelop. Gebruiksvriendelijk programma, gratis proefdruk. Service komt overeen met wat er op de website wordt beloofd. Attent dat je na afloop ook nog een persoonlijke felicitatie (kaart) opgestuurd krijgt namens het team.

De kaarten waren prachtig en van goede kwaliteit, maar de vouwrand week net iets af, waardoor de kaart niet precies op elkaar kwam, maar net een randje tekort kwam.

Melissa Hesselink

Prima communicatie, meedenkend personeel... fijne site.... goed bereikbaar eigenlijk alleen maar positief.

Lolita Freire Gomez

Gebruiksvriendelijke website
En zeer klantvriendelijk en attent naar ons als klant geweest

Het feit dat wij van lovz een kaarte hebben ontvangen met een persoonlijke handgeschreven boodschap vonden wij erg attent, we zijn heel tevreden over de levering en mooi kwaliteit van de kaarten

N.v.t

Lea Van Uytsel

Voor ons niets dan lof voor Lovz.nl. Mooie, originele kaart gevonden voor onze 50ste huwelijksverjaardag. Eenvoudig te bewerken en een eigen lay-out toe te passen met een grote keuze aan...

- Leuke geste: de eerste proefdruk is gratis
- Staaltjes van de verschillende papiersoorten en kleuren van enveloppes zijn zeer handig.
- Bijzonder snelle levering van de definitieve bestelling. Woensdag in de late namiddag besteld en donderdag voormiddag
reeds geleverd! Super!!

Het logo op de achterkant van de kaart mag voor mij iets minder nadrukkelijk aanwezig zijn. VB grijs of licht transparant i.p.v. vet zwart.
Voor de rest: alles prima!

Susan

Geboortekaartje zag er netjes uit. Werd snel geleverd in nette verpakking. Gratis proefdruk was mogelijk en de communicatie was helder.

Snelle service. Goede kwaliteit

Ik vond de bestelprocedure wat omslachtig en het opmaakprogramma niet heel prettig werken, vooral bij werk met verschillende lagen zit je vaak in de verkeerde laag te schuiven. Tevens lukte mij niet om de boel te centreren (ik werkte wel met een wat oudere laptop, wellicht ligt het daar aan)

Huirne

Passende mogelijkheden voor hetgeen we zochten

veel keus en gemakkelijk te bewerken

verzenddatum kun je opgeven. Het is raadzaam een opmerking erbij te zetten dat de ontvangst 1 of 2 dagen later is.

G. Bolwijn

Via het welbekende Google uitgekomen bij LOVZ. Wij waren op zoek naar leuke en originele geboortekaartjes en werden geĆÆnspireerd door de website van LOVZ.
Op vrij eenvoudige wijze hebben wij...

Vlotte en vriendelijke reacties op verzonden e-mails. Wordt prima ondersteuning geboden als je ergens niet uitkomt.

Geen.