Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

c. Moens

Snelle levering, mooie kwaliteit en super goede service! Prachtige kaartjes, op mooi papier

snelle communicatie, leuk persoonlijk kaartje wat we ontvingen na geboorte van onze dochter

Het opslaan van het bewerkte kaartje gaat soms niet makkelijk.

Kelly

Wij hebben een hele goeie ervaring met Lovz!
Een aantal proefdrukken besteld van onze trouwkaart, uiteindelijk helemaal tevreden dus een bestelling geplaatst. Toen kwamen de kaarten en stond...

De klantenservice verdiend een dikke 10!!

Manon van Velthoven

Hartstikke snelle service, tweede kerstdag besteld, dag eerba voor 12 uur al binnen. Mooie kwaliteit, leuke prijs en een leuk persoonlijk bericht voor ons en onze dochter.

Persoonlijk
Leuke prijzen

Niek Walhout

Toen we opzoek waren naar een online bedrijf waar we ons eigen kaartje konden ontwerpen kwamen we uit bij LOVZ.nl
Het is ons goed bevallen (woordgrap) omdat we ons eigen kaartje konden samen...

Overzichtelijke site en goede, persoonlijke service, afgestemd op de wensen van de klant.

N.V.T

Linsey wigman

Snelle service, zelfs tijdens de feestdagen! Kaartje is precies geworden zoals wij hem gemaakt hebben dus dik tevreden!

Snelle service zelfs tijdens de feestdagen

D.Visser

Snelle levering en allemaal keurig in orde! Wij zijn zeer tevreden over de geboorte kaartjes.

Renske de Vries

Prima, 1x mailcontact gehad en dat was prima. Snelle reactie ontvangen.

Snelle reactie op een vraag via de mail.

Rachel

Super. Levering was snel en na een mailtje snelle reactie! Fijn

Gratis proefkaartjes met structuren.
Snelle reactie op een vraag.
Snelle levering.
Leuke attentie kaart met kerst

J.Vromen

Ik heb ons geboortekaartje zelf via lovz ontworpen. De site is gemakkelijk in gebruik. De bestelling verloopt heel snel en de kwaliteit van de kaart en ook de (foto)labels zijn heel mooi.

Snelle levering, goede kwaliteit

Amanda jonker

Zeer goede ervaring met Lovz. Ik heb een proefdruk aangevraagd maar door de kerstperiode heb ik deze niet ontvangen. Hierover gebeld en ze hebben zonder probleem nogmaals een proefdruk gestuurd....

Goede kwaliteit en klantvriendelijk.