Lovz.nl

Noelle Haartsen

Super tevreden!

Snelle levering!

Esther de Vries

Leuk om op deze manier zelf je kaarten te maken!

De gratis proefdruk.

Ik heb mijn kaart gemaakt a.d.h.v. een voorbeeldkaart. Dat maakte het een stuk makkelijker. Misschien dat er wat meer opzetjes gemaakt kunnen worden.

Emmy

Ik heb zelf een geboortekaartje gemaakt. Hiervoor heb ik een bestaande kaart gebruikt die leek op wat ik in gedachten had en kon alles aanpassen. Ook erg fijn dat je kleurcodes kan invoeren voor de...

Helder en eenvoudig bestelproces. Veel vrijheid in eigen ontwerpmogelijkheden. Rekentool om de totale kosten te berekenen.

Op dit moment niet.

Barten

Zeer goede en snelle telefonische hulp gehad. Kaarten geleverd zoals afgesproken. Bedankt!

Communicatie

Kortingscode voor volgende bestelling

Desiree van Trier

Perfect

E. Stieger

Eindresultaat van de kaarten voor onze tweeling (eerste verjaardag) is precies zoals wij hadden gehoopt! Mooie kleuren en stevig papier waar de kaart op is gedrukt. Ook hadden we de kaarten binnen...

Gebruiksvriendelijke website met veel mogelijkheden, maar zonder ingewikkelde tools! Snelle levering en goed verpakt!

Britt

Goede site, veel mogelijkheden met maken van kaarten. Snelle levering

Veel mogelijkheden tot aanpassen van kaarten

Claudia Hakker

Top!!

Mooie uitnodigingen. Fijn kwaliteit.

Geweldig

Helemaal niets

Sharon

Fijne website, snelle afhandeling en levering van de kaarten. Zeer tevreden over de bestelde uitnodigingen.

Uitgebreide collectie van kaarten. Handige tool om de kaarten te customizen en makkelijk in gebruik. De proefbestelling is ook een prima bevallen.

Van Eekelen

2 keer geboortekaartjes laten maken via lovz.

Mooie kaarten. Veel mogelijkheden.

Het bewerkingsprogramma werkte niet altijd even goed op onze mac book.

De vouwlijnen van de geboortekaarten waren niet bij alle kaarten mooi en gelijk. Waardoor de kaarten niet precies dubbel gevouwen konden worden.