ronny

Zeer goed verpakt en tijdig geleverd. We kregen een track en trace code om het pakket te volgen maar deze kwam van een voor ons onbekende leverancier en niet van clean company waardoor het wel wat... Zeer goed verpakt en tijdig geleverd. We kregen een track en trace code om het pakket te volgen maar deze kwam van een voor ons onbekende leverancier en niet van clean company waardoor het wel wat verwarring gaf.

Johanneke

Goede communicatie en snelle levering naar Nederland

Vera

Prijs/kwaliteit en service !!!

herman

Alle lof voor Clean Company die mijn probleem met pakketdienst zeer klantvriendelijk opgelost hebben. Wat ik wel jammer vind is dat na een eerste keer in gebreke blijven van de pakketdienst het... Alle lof voor Clean Company die mijn probleem met pakketdienst zeer klantvriendelijk opgelost hebben. Wat ik wel jammer vind is dat na een eerste keer in gebreke blijven van de pakketdienst het tweede pakket afgeleverd is weeral zonder aan te bellen. Ik zie camionette stoppen, sta aan parlefoon te wachten, camionette rijdt weg. Chauffeur heeft pakket gewoon afgegeven aan iemand van personeel die dan maar zijn plan ermee moest trekken. Vind dit zeer jammer dat jullie zeer goede service volledig teniet gedaan wordt door een pakketdienst waarin ik helemaal geen vertrouwen meer heb want nu was er toevallig iemand van personeel maar indien dit niet het geval was? Geeft men het pakket dan aan toevallige voorbijganger en moet die dan kijken hoe het verder moet. Nogmaals een 10/10 voor jullie snelheid en klantvriendelijkheid maar 0/10 voor leverdienst. Daarom zou ik bedrijf zeker aanbevelen maar enkel met degelijke pakketdienst

Eddy

Enorm positief. Zowel telefonisch als op de website.

René

Goede en snelle levering