Karen

Ik miste een bestelbevestiging, en de levering gebeurde niet onder de naam van Clean Company (wat het verwarrend maakte). Verder: ook geen duizenden producten zoals beweerd wordt. Wel veel... Ik miste een bestelbevestiging, en de levering gebeurde niet onder de naam van Clean Company (wat het verwarrend maakte). Verder: ook geen duizenden producten zoals beweerd wordt. Wel veel interessante producten aan nog interessantere prijzen. Voor mij een eerste keer dat ik hier bestelde, maar wellicht niet de laatste keer.

Aquastop witgoed service

Top en snelle levering

Hugo

Je suis très satisfait de mon achat chez Clean Company. En constatant la qualité de l'emballage, j'ai pu apprécier à quel point mon fournisseur respecte son client. J'ai très apprécié d'acheter chez... Je suis très satisfait de mon achat chez Clean Company. En constatant la qualité de l'emballage, j'ai pu apprécier à quel point mon fournisseur respecte son client. J'ai très apprécié d'acheter chez nos amis néerlandophones.

Magali

Ongerustheid door het achterwege blijven van mailverkeer bij betaling en gee status van verzending.

Christine

Marty

Slechte ervaring met dit bedrijf. Staan goederen online te koop maar zijn eigenlijk niet te bestellen. Ze laten je je gegevens invullen voor een account aan te maken en je moet het bedrag betalen,... Slechte ervaring met dit bedrijf. Staan goederen online te koop maar zijn eigenlijk niet te bestellen. Ze laten je je gegevens invullen voor een account aan te maken en je moet het bedrag betalen, zodat ze ook je bankgegevens hebben. Na een dag krijg je een bericht dat ze niets leveren en dan na dagen wachten krijg je je geld terug gestort. Dus ze hebben je gegevens en bankgegevens.

Inge

Gekende merken aan betaalbare prijzen en zeer snel geleverd