Dutch-shape

Top geregeld!

Technische vertaling

AFM

Zeer tevreden met de vertaling, service en proces.

Online portal werkt erg goed om vertaling in te schieten.

Ris Consultancy

Super ervaring. Hoge kwaliteit vertaling, snelle levering

Je wordt even gecontact wanneer er vragen zijn

IXA-UvA

Positief zoals altijd

snel in reageren, snel in leveren. Overzichtelijk gepresenteerd eindproduct

Daniel (ICPR)

Als ik een document indien, krijg altijd een snelle reactie inzake termijn en kosten. Het klantenportaal is heel handig om bijvoorbeeld de vooruitgang van een document te zien of de offerte goed te... Als ik een document indien, krijg altijd een snelle reactie inzake termijn en kosten. Het klantenportaal is heel handig om bijvoorbeeld de vooruitgang van een document te zien of de offerte goed te keuren etc.

toeverlatig, snel, goedkoop

in sommige vertalingen zitten er nog kleinere foutjes in

Liselotte Neervoort, Universiteitsbibliotheek Vrije Universiteit

Fijne en snelle vertalingen. De bulk van de tekst is meestal prima in orde. Af en toe zit er wat spreektaal in en worden ook de Nederlandse namen van organisaties aangepast aan het Engelse... Fijne en snelle vertalingen. De bulk van de tekst is meestal prima in orde. Af en toe zit er wat spreektaal in en worden ook de Nederlandse namen van organisaties aangepast aan het Engelse taalgebruik.

Ook stylistische keuzes worden soms zonder overleg gemaakt, zoals de omzetting van een tekst van de tegenwoordige naar verleden tijd. Toen ik dit opmerkte kreeg ik wel snel een nieuwe correcte tekst (binnen 2 uur), maar geen excuses. De mededeling was dat dit de Engelse conventie was. Dit is echter niet aan de vertaler, maar aan de schrijver/opdrachtgever.

Voor simpele korte teksten beveel ik dit bedrijf zeker aan, voor complexere niet meer.

Jargon wordt meestal goed vertaald, links worden meegenomen en vervangen door een Engels exemplaar indien beschikbaar. Het is meestal een goed lopende Engels aandoende vertaling

Geen stylische aanpassingen doen (zonder overleg), opletten met spreektaal/informeel taalgebruik.

Aurelia Bekhuis

Goede service, snelle reactie per e-mail, snel een offerte, goede prijs-kwaliteitverhouding.

Anne Floor

Kwaliteit van de vertaling viel tegen, vaak te letterlijk.

snelheid

minder letterlijke vertaling.

Reactie Acolad Netherlands:

Beste Anne Floor,
Bedankt voor uw reactie.
We nemen de kwaliteit van onze vertalingen erg serieus. We vinden het dan ook jammer dat de kwaliteit van de vertaling tegenviel.
Misschien...
Beste Anne Floor,
Bedankt voor uw reactie.
Misschien was niet bekend dat het bij ons altijd kan worden aangegeven indien een vertaling niet aan de verwachting voldoet. Wij gaan dan zoeken naar een passende oplossing. Dit is standaard onderdeel van onze service.
Mochten we dit alsnog kunnen doen horen we dit graag.
Vriendelijke groet,
Livewords.