2081 beoordelingen

Orderproces

2081 Reviews

Mevr. Leonie Wolst

Uitstekend

goed contact over levering. het ter plekke in elkaar zetten

***

Ilona

Zeer positief

Super vriendelijk, denken mee en zijn erg behulpzaam.

Ga zo door!

Gast

Fantastisch

Communicatie, afspraken maken

Mevr. Maud Plantinga

Mooi bed, service kan beter

Bed is stevig, van goede kwaliteit, ziet er mooi uit

Verbeterpunten of tips?

Bij het in elkaar zetten was de lat die in het midden hoort, totaal niet in het midden gezet waardoor de lattenbodems er niet op pasten. Dit had met een meetlint heel makkelijk voorkomen kunnen... Bij het in elkaar zetten was de lat die in het midden hoort, totaal niet in het midden gezet waardoor de lattenbodems er niet op pasten. Dit had met een meetlint heel makkelijk voorkomen kunnen worden. Gevraagd werd of ik dit zelf niet kon aanpassen maar ik heb geen boor etc. en uiteindelijk kon er een dag later wel iemand langskomen om dit te verhelpen. Uiteindelijk is het goed verholpen maar als iemand je bed in elkaar komt zetten ga ik wel uit van professionaliteit, waar in eerste instantie niet van was te spreken.

Reactie Livengo.nl:

Beste Maud,
Helemaal mee eens.
De betreffende monteur had beter op moeten letten en de middenlat in het midden moeten plaatsen, onze excuses hiervoor.
Hopelijk slaapt je bed inmiddels...
Beste Maud,
Helemaal mee eens.
Hopelijk slaapt je bed inmiddels fijn :)
Eva - Livengo

Mevr. G. de Koning

Wij hebben een paar weken geleden een bed gekocht bij Livengo en daar zijn we zeer tevreden mee!

Hele vriendelijke, aardige, behulpzame mensen.

Ga zo door!

Dhr. Martin Zijlstra

Geweldig

Duidelijk

Dhr. Harry Roossien

Goede service, vakwerk!!

Goede afspraken waar ze aan gehouden hebben! Snelle levering!

Verbeterpunten of tips?

Wel prijzig, maar dat komt deels door de prijzen van hout/bouwmaterialen. Je krijgt tenminste vakwerk

Mevr. Danielle Lionarons

Positieve ervaring met service. Erg goed geholpen! Ook mooie producten. Bed is prachtig. Matrassen ook goed. Al moest ik zelf wel echt meerdere maanden wennen aan de hardheid. En wat ik jammer vind... Positieve ervaring met service. Erg goed geholpen! Ook mooie producten. Bed is prachtig. Matrassen ook goed. Al moest ik zelf wel echt meerdere maanden wennen aan de hardheid. En wat ik jammer vind is dat er toch een geul in het midden is, omdat de lattenbodems ook een geul hebben. Dus daar rol ik dan met m'n heupen in. De dubbelsplit topper was helaas niets voor me. En ik ben hem nog steeds niet kwijt.
Ik heb wel inmiddels een gewone topper, die is beter. Maar ik zal dus toch een soort matraswig erbij moeten om de indeuking in het middenstuk te verminderen.

Dat stuk is dus toch meer gedoe dan verwacht. Maar verder goede ervaringen.

Super service! Zowel aan telefoon, mail en in de showroom. Persoonlijk. Mooie producten. Ook levering ging perfect 2x. Alles op maat is echt geweldig.

Verbeterpunten of tips?

De dubbelsplit topper heeft, zoals te verwachten wel een voelbare gleuf. Aan boven en onder kant. Dat is wel handig om aan te geven, omdat zelfs het kleine stuk waar ie verbonden zit, het dunner is... De dubbelsplit topper heeft, zoals te verwachten wel een voelbare gleuf. Aan boven en onder kant. Dat is wel handig om aan te geven, omdat zelfs het kleine stuk waar ie verbonden zit, het dunner is dat de rest van topper. En omdat dat echt niet werkte voor mij, zit ik nu met een topper die ik niet terug kan geven, maar ook nauwelijks verder kan verkopen. Dat is zonde geld.
Ik weet niet wat de oplossing is, maar dat is wel aandachtspunt.

En de lattenbodems (ik heb elektrische) hebben natuurlijk een bolling, maar het midden tussen stuk is plat. Ook al zitten de matrassen stevig tegen elkaar in de bak van het bed, er is een duidelijk voelbare deuk in het middenstuk waar je dan in zakt (niet veel, maar wel voelbaar). Dat zou bij een nieuw bed niet moeten zijn.

Mevr. Kahlan Hoogstad

Hele goede ervaring gehad. Super service en hele aardige medewerkers!

Super snel en duidelijk. De bedden waren wat eerder klaar dan eerst gepland en dit werd duidelijk gecommuniceerd

Niks

Paul

In 1 woord: geweldig.

Klantvriendelijkheid. Duidelijke informatie, zowel via telefoon als mail.