2082 beoordelingen

Orderproces

Mevr. Danielle Lionarons

Positieve ervaring met service. Erg goed geholpen! Ook mooie producten. Bed is prachtig. Matrassen ook goed. Al moest ik zelf wel echt meerdere maanden wennen aan de hardheid. En wat ik jammer vind is dat er toch een geul in het midden is, omdat de lattenbodems ook een geul hebben. Dus daar rol ik dan met m'n heupen in. De dubbelsplit topper was helaas niets voor me. En ik ben hem nog steeds niet kwijt.
Ik heb wel inmiddels een gewone topper, die is beter. Maar ik zal dus toch een soort matraswig erbij moeten om de indeuking in het middenstuk te verminderen.

Dat stuk is dus toch meer gedoe dan verwacht. Maar verder goede ervaringen.

Super service! Zowel aan telefoon, mail en in de showroom. Persoonlijk. Mooie producten. Ook levering ging perfect 2x. Alles op maat is echt geweldig.

Verbeterpunten of tips?

De dubbelsplit topper heeft, zoals te verwachten wel een voelbare gleuf. Aan boven en onder kant. Dat is wel handig om aan te geven, omdat zelfs het kleine stuk waar ie verbonden zit, het dunner is dat de rest van topper. En omdat dat echt niet werkte voor mij, zit ik nu met een topper die ik niet terug kan geven, maar ook nauwelijks verder kan verkopen. Dat is zonde geld.
Ik weet niet wat de oplossing is, maar dat is wel aandachtspunt.

En de lattenbodems (ik heb elektrische) hebben natuurlijk een bolling, maar het midden tussen stuk is plat. Ook al zitten de matrassen stevig tegen elkaar in de bak van het bed, er is een duidelijk voelbare deuk in het middenstuk waar je dan in zakt (niet veel, maar wel voelbaar). Dat zou bij een nieuw bed niet moeten zijn.

Score voor Livengo.nl: 4.5/5
Beveel je Livengo.nl aan? Ja