Bianca Schager-Wigchert

Snelle levering goede producten

Beschrijf hier uw ervaring:

Mooie website met veel keuze, alle maten lijsten hebben ze hier. Ik was al erg lang op zoek naar een maat van een lijstje (13 bij 13) en kon deze nergens vinden. Hier wel!!

C. Roelofs

Geweldig! Snelle levering en 1 lijst was het glas tijdens transport van stuk gegaan, gemaild met klantenservice en hele aardige meneer heeft heel snel geantwoord dat ik een nieuwe lijst kreeg en die... Geweldig! Snelle levering en 1 lijst was het glas tijdens transport van stuk gegaan, gemaild met klantenservice en hele aardige meneer heeft heel snel geantwoord dat ik een nieuwe lijst kreeg en die had ik de volgende dag al!

Zie boven

Addy

Beschrijf hier uw ervaring:

mooie lijsten besteld, goed verpakt en snel geleverd

Josee Mulder

De lijstjes zijn kwalitatief perfect in orde.

Beschrijf hier uw ervaring:

Ze zijn snel, mooi en financieel en kwalitatief betrouwbaar.
Ze zijn snel, mooi en financieel en kwalitatief betrouwbaar.
Op de gemelde afleveringsdag/tijd was ik op zeker op tijd thuis. Toch kon ik het pas na 2 dagen op een afhaalpunt mijn lijstjes ophalen!

Karin de Rooij

Prima snelle levering

Prima snelle actie levering

Freek Rohlfs

Ik zocht een lijstje om een mooie foto in te plaatsen. kwam al snel bij jullie site aan en vond een lijstje die prima paste bij andere lijstjes die ik heb staan. Niet te duur. Verzending prima... Ik zocht een lijstje om een mooie foto in te plaatsen. kwam al snel bij jullie site aan en vond een lijstje die prima paste bij andere lijstjes die ik heb staan. Niet te duur. Verzending prima geregeld. Kortom, tevreden.

Zie boven

Lars Magnin

Kwaliteit!

Beschrijf hier uw ervaring:

Snel, duidelijk, kwaliteit en concurrerende prijs!

Meta Koerts

keurig verpakt afgeleverd

Melanie Schmit

Heel goed

Beschrijf hier uw ervaring:

Buiten schuld van lijstentoko was mijn bestelling beschadigd, toen ik dit meldde kreeg ik binnen een paar uur reactie en de dag erna een nieuw product (en ik hoefde het beschadigde item niet terug... Buiten schuld van lijstentoko was mijn bestelling beschadigd, toen ik dit meldde kreeg ik binnen een paar uur reactie en de dag erna een nieuw product (en ik hoefde het beschadigde item niet terug te sturen). Top service!

Cesarine Hiddink

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en goede service

Beschrijf hier uw ervaring:

Een vd lijsten uit mijn bestelling kwam kapot aan. Binnen een dag heeft Lijstentoko de lijst vervangen door een nieuwe.