Julia Wiersma

Top

Beschrijf hier uw ervaring:

Goed geholpen bij uitkiezen lijst

C J van der Linden

Uitstekende fotolijsten !

Beschrijf hier uw ervaring:

Ben erg blij met de 2 fotolijsten die ik bij u besteld heb. Ook mensen die bij mij op bezoek kwamen vroegen mij waar ik die lijsten gekocht heb. Goede reclame! Waar ik niet over tevreden ben is de... Ben erg blij met de 2 fotolijsten die ik bij u besteld heb. Ook mensen die bij mij op bezoek kwamen vroegen mij waar ik die lijsten gekocht heb. Goede reclame! Waar ik niet over tevreden ben is de bezorging door DPD. Of liever gezegd: NIET bezorging. Er wordt rustig gezegd: Wij hebben u gemist terwijl ze helemaal niet aan de deur zijn geweest. Vervolgens werd het pakje naar een pickup parcelshop in een ander dorp gebracht. Ik woon in Krabbendijke. Het pakje werd naar Yerseke gebracht. Ik heb besloten om geen bestellingen meer te doen bij bedrijven die met DPD verzenden. Dit is namelijk niet de eerste keer dat het gebeurt. Verschillende keren kwam de bezorger met de leugen: Wij hebben u gemist.

P.W. Baars vd Vooren

Zoeken op de site is geen probleem

Beschrijf hier uw ervaring:

Correte afhandeling van hetgeen besteld is

H Jansen

Snelle bezorging, goed verpakt, goed produkt

Zie hiervoor

christ van schijndel

Ruime keuze uit lijsten

Beschrijf hier uw ervaring:

er is veel keuze uit diverse soorten lijsten , en de kwaliteit is uitstekend . ook de prijs is goed als je deze met de kwaliteit van de lijsten vergelijkt met lijsten uit bepaalde winkels . Deze... er is veel keuze uit diverse soorten lijsten , en de kwaliteit is uitstekend . ook de prijs is goed als je deze met de kwaliteit van de lijsten vergelijkt met lijsten uit bepaalde winkels . Deze zijn wel goedkoper , maar de kwaliteit is dan ook een stuk minder .

Christa den Breeyen

Goede prijs-kwaliteit verhouding!

Goede service

Joke de Klerck

Goed assortiment

Vakkundig verzonden

Jonathan

Goed, snel, mooie kwaliteit lijst

Top

Mieke Mercx

Zeer snelle levering!

Helemaal goed

Jacky Geurts

Overzichtelijke site

Beschrijf hier uw ervaring:

2e keer lijsten besteld, snelle levering, lijsten waren goed en veilig verpakt prima