samia amrani

Perfect en heel behulpzaam

Ruud

Prima lijst. Wel heel heel veel verpakkingsmateriaal (dat kan efficiënter)

Reactie Lijst op Maat:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Een platte verpakking zou inderdaad ruimte-efficiënter zijn. De ervaring leert echter, dat een delicaat product als een fotolijst dan niet heel aankomt. Vandaar wat meer gerecycled karton rond de lijst.
Met vriendelijke groet
Jos van Lijst op maat.

Dennis Zomerhuis

Zeer bekwaam bedrijf, perfecte lijst

Nathan Jansen

Zeer fijn om een lijst bij te bestellen. Er word heel goed rekening gehouden met het eindresultaat!

Michel Wouda

Snelle en correcte levering. Vakkundig verpakt!

Cees Blad

Goed, maar het glas is werk vereist wat meer aandacht

Marlies Schunselaar

Mijn ervaring met Lijst op Maat is heel positief. Het bedrijf is goed telefonisch te bereiken en bijzonder klantvriendelijk. De op maat gemaakte lijst ziet er goed uit, maar of de poster er mooi... Mijn ervaring met Lijst op Maat is heel positief. Het bedrijf is goed telefonisch te bereiken en bijzonder klantvriendelijk. De op maat gemaakte lijst ziet er goed uit, maar of de poster er mooi inpast heb ik nog niet kunnen uitproberen. Deze komt namelijk van ver (Amerika) en is nog onderweg. Maar tot nu toe ben ik dus heel tevreden!

Makiri Mual

Perfect verzorgd, goed communicatie en advies! Service top!

Tom Bertens

Zeer mooi product, snelle levering en uitstekend verpakt!