Ruben van Leusden

Bij Lijst op Maat heb ik een 6-tal op maat gemaakte passe partouts besteld, en ben daar enorm tevreden over!
Niet alleen het ontvangen product, maar ook dat ik na het plaatsen van mijn...
Niet alleen het ontvangen product, maar ook dat ik na het plaatsen van mijn bestelling werd opgebeld om met me te bevestigen of de maten die ik had doorgegeven via de (super handige) website helemaal klopte.
Gelukkig had ik de juiste maten opgegeven, maar toch;
Ik heb nooit eerder passe partouts besteld of überhaupt zelf iets ingelijst - dus dat telefoontje waardeer ik enorm!

Bedankt! De eerstvolgende keer dat ik weer iets nodig heb weet ik 100% zeker waar ik heen moet :-)

theo verhaar

Snelle levering en uitstekende kwaliteit, wel prijzig

Guus Baggermans

Na mijn bestelling werd ik gebeld door Jos. Er was hem iets opgevallen aan mijn bestelling en wilde verifieren of dit de bedoeling was. Na een goed gesprek heb ik mijn order aangepast, wat de... Na mijn bestelling werd ik gebeld door Jos. Er was hem iets opgevallen aan mijn bestelling en wilde verifieren of dit de bedoeling was. Na een goed gesprek heb ik mijn order aangepast, wat de kwaliteit van het eindproduct zeer ten goede kwam!

Edith Jaczynski

Prima!

Atila Yesildag

On point and good quality

Jolien Verhaegen

Vakmannen die meedenken.

T.A. van Heukelom

De lijsten waren prima en goed verpakt

Marcella van Kraaij

Vakmensen, hebben oog voor wensen en adviseren eerlijk

Luca

Zeer goed, goede kwaliteit en persoonlijke levering.

Marco

Prima verzorgd. Binnenkort zal ik nog een lijst bestellen, zelfde stijl, maar ander formaat.