Lief.nl

Gebruiksgemak bij het personaliseren en bestellen
Kwaliteit van het product

Denise

Heel blij met het knuffeldoekje. Ziet er mooi uit

Reactie Lief.nl:

Beste Denise,
Bedankt voor je waardevolle review! Fijn dat onze producten naar wens zijn. Mochten we je verder nog kunnen helpen dan horen we het graag.
Met vriendelijke...
Beste Denise,
Tim

Ellen

Prachtig product ontvangen. Mijn vriendin was erg blij met de Happy Horse knuffel met naam voor haar dochtertje.

Nikki

Goeie kwaliteit, mooie print en super leuk dat je de opdruk ook op een andere kleur van het product kunt plaatsen.

Johanna

Helaas een erg slechte ervaring. Knuffel met naam besteld. Krijg ik een knuffel met echt een compleet andere naam.
Contact gehad met de klantenservice moet ik een foto opsturen. Krijg...
Contact gehad met de klantenservice moet ik een foto opsturen. Krijg vervolgens een reactie dat het pech is voor mij en dat ik met 40% diezelfde knuffel met (hopelijk dan wel) de goede naam nog een keer moet bestellen?? Heel erg vreemd! Erg slecht service!

Christel

Makkelijk om te bestellen en een snelle correcte levering.

Marijke

Ik heb bij Lief een knuffeldoekje en een konijn van Happy Horse besteld. De producten zijn van super goede kwaliteit, ik werd vriendelijk geholpen bij het plaatsen van mijn bestelling en de... Ik heb bij Lief een knuffeldoekje en een konijn van Happy Horse besteld. De producten zijn van super goede kwaliteit, ik werd vriendelijk geholpen bij het plaatsen van mijn bestelling en de bestelling was snel binnen. Ik ga hier zeker nog eens bestellen.

Reactie Lief.nl:

Beste Marijke,
Bedankt voor het delen van je recensie. Fijn dat je ervaring zo positief is geweest.
Fijn te horen dat we weer voor je klaar mogen staan!
Met vriendelijke...
Beste Marijke,
Fijn te horen dat we weer voor je klaar mogen staan!
Sofieke

Felice

Blij met mijn bestelling! Je ziet dat het met liefde is gemaakt. Kom graag nog een keer terug voor een cadeautje.