Lief.nl

Gebruiksgemak bij het personaliseren en bestellen
Kwaliteit van het product

Daniella

In 1 woord: SUPER

Tiffany

Zeer tevreden! Hele mooie en degelijke kwaliteit.

Karianne

Er ging iets mis met het invoeren vd naam op een bewaardoos, dat is perfect en zonder problemen opgelost door de servicemedewerker. Dus deze webshop is absoluut een aanrader, prachtige producten en... Er ging iets mis met het invoeren vd naam op een bewaardoos, dat is perfect en zonder problemen opgelost door de servicemedewerker. Dus deze webshop is absoluut een aanrader, prachtige producten en reuze aardige medewerkers!!

Reactie Lief.nl:

Beste Karianne,
Beste Karianne,
Dank je wel voor jouw mooie recensie. Fijn dat we ondanks dat er iets mis ging helemaal aan jouw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt voor het compliment betreft de collega's van Lief, dat is goed om te horen!
Sofieke

Snel geleverd, mooi bedrukt

Reactie Lief.nl:

Beste Tom,
Bedankt voor je review!
Fijn om te lezen dat je tevreden bent over je bestelling bij ons. Daar doen we het voor!
Tim
Lief.nl

Olaf

Mooie producten en uitstekende service

Henriette

Toevallig gevonden, heel blij met resultaat, goede snelle levering

Ellen

Tot nu toe niet heel goed bestelling zou tussen 6 en 8 april geleverd zijn. Vandaag gebeld ..vertraging maar niet duidelijk tot hoe lang. Onduidelijkheid..geeft geen vertrouwen