Ingrid de Haan

Makkelijk bestellen en snel (ondanks feestdagen en dus drukte bij levering) snel in huis!!!

Fons Sieben

Prima. Goede prijs en prompt geleverd.

Roos

De lamp die ik had besteld deed het helaas niet. Gelukkig werd hier niet moeilijk over gedaan. En kreeg ik direct een nieuwe toegestuurd. Terwijl ik niet eens eerst de oude hoefde terug te sturen.... De lamp die ik had besteld deed het helaas niet. Gelukkig werd hier niet moeilijk over gedaan. En kreeg ik direct een nieuwe toegestuurd. Terwijl ik niet eens eerst de oude hoefde terug te sturen. Dat noem ik nog eens service! Hopelijk doet de 2e lamp het wel.

Nelen

Na de bestelling geplaatst te hebben lekker snel binnen. Zeker omdat het vlak voor kerst was dat een welkome afhandeling.

Hendriks

Snelle en nette levering. Product was goed en veilig verpakt.

barry kuijten

Na bestelling snel geleverd

L Alexander

Ik kreeg wat ik besteld had! Geen achterlijke hoge bezorgkosten! Ik werd keurig op de hoogte gehouden over de levering!

MKT L

De witte buiten led-lamp, wit model, par 38, 100w, (14w), E27, niet dimbaar IP65, bleek NIET bestand tegen buiten (weer, regen). Het regenwater sijpelde er gewoon in. De meegeleverde rubber... De witte buiten led-lamp, wit model, par 38, 100w, (14w), E27, niet dimbaar IP65, bleek NIET bestand tegen buiten (weer, regen). Het regenwater sijpelde er gewoon in. De meegeleverde rubber afdicht-ring sloot niet goed aan op dit witte model lamp. Ik stuur het setje dus retour. Verder ben ik heel tevreden over dit bedrijf. De vorige modellen (alu/zwart) waren wel gewoon goed. Mvg MKT L.

Diona Alferink

Zeer snelle levering. Goede communicatie over bestelde producten.

Kathleen De Ryck

Ja, ik ben zeer tevreden