André den Hartog

Vlotte service

Gerrit Hoeve

Ik ben op zich redelijk te vrede, maar ik heb jullie een 5 gegeven omdat ik een spotje had besteld, maar ik moet zelf voor bellen hoelang het nog ging duren.
De levertijd duurde nog 2 weken en...
De levertijd duurde nog 2 weken en dat kan ik wel begrijpen in deze tijd....MAAR ze hadden wel even contact met me kunnen opnemen ivm levertijd.

Jonas Dickx

Op zich een goede firma, er wordt snel gereageerd op vragen. Externe transporteur heb ik mijn vragen bij, product was reeds geleverd bij mij in België maar stond volgens de track & Trace nog in het... Op zich een goede firma, er wordt snel gereageerd op vragen. Externe transporteur heb ik mijn vragen bij, product was reeds geleverd bij mij in België maar stond volgens de track & Trace nog in het depot in Nederland.
Klein minpuntje, ik had een fout gezien op de site waardoor de prijs niet meteen duidelijk was, na contact per mail werd de fout bevestigd en werd mij beloofd de verschil staat na bestelling terug te storten. Inmiddels 9 dagen later maar nog steeds niets ontvangen. Het is misschien een klein bedrag maar het gaat mij hier eerder over het principe van klantenservice.

Henk Verheij

Snelle en nette levering

Angelique Damen

De website is goed toegankelijk, het contact over de bezorging van der artikelen heel uitgebreid, alleen jammer dat ondanks het vele contact niet gekeken wordt of de bestelde producten gezamenlijk... De website is goed toegankelijk, het contact over de bezorging van der artikelen heel uitgebreid, alleen jammer dat ondanks het vele contact niet gekeken wordt of de bestelde producten gezamenlijk een complete set vormen. Zo kwam ik erachter dat ik nog 1 onderdeel mis, waarvoor ik nu apart verzendkosten moet betalen en het apart heb moeten bestellen. Als de bestelling nagelopen zo zijn door een medewerker dan zou deze met wat kennis van zaken mij hierover hebben kunnen informeren, ik zou dan direct mijn bestelling hebben uitgebreid met het ontbrekende artikel.

Reactie Lichtcentrum Hengelo:

Goedemiddag Angelique,
Goedemiddag Angelique,
We verwerken dagelijks tientallen bestellingen, uiteraard kunnen we niet elke bestelling zó specifiek bekijken en elke klant bellen als we denken dat er iets (misschien) niet klopt. Dit kost ons te veel tijd en zo krijgen we de pakketten niet op tijd geleverd bij de klant. Bij de rail wordt dit helemaal lastig, klanten bestellen dit vaak in meerdere bestellingen. Dit i.v.m. uitbreiding van de rail die ze al hebben hangen óf ze willen hem toch aanpassen. Ook kun je qua aansluiting meerdere onderdelen gebruiken voor de rail, dit ligt er maar net aan hoe het stroompunt bij de klant zit. Dit kunnen wij uiteraard vanuit hier niet zien en dus is dit voor ons bijna niet te controleren. We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Klantenservice Lichtcentrum Hengelo

pieter Van den Broek

Keurig geleverd en netjes gecommuniceerd

Henny Dikker

Ook voor een kleine bestelling met zorg verstuurd?

Johan Slagers

Mooi bedrijf prima product

Fons Habets

Fijn bedrijf

Anneke van der Ploeg

Goede kwaliteit en prima service