sofie ielegems

Goed snelle service

sofie ielegems

Goede eerlijke service

Albert Franken

Snel geleverd van de spanningsrail en spots.

L. van Deursen

Even een aanvulling op mijn vorige review. Ik vertelde dat ik blij was met de 3 standen lamp maar dat de spiraal er scheef in zat. Direct hierna is er door Lichtcentrum Hengelo contact met mij... Even een aanvulling op mijn vorige review. Ik vertelde dat ik blij was met de 3 standen lamp maar dat de spiraal er scheef in zat. Direct hierna is er door Lichtcentrum Hengelo contact met mij gezocht en er werd mij verteld dat dat niet de bedoeling is. Ik zou een nieuwe lamp opgestuurd krijgen en dan zou ik de "oude" lamp retour sturen. De nieuwe lamp heb ik vandaag ontvangen. En ja, het staat toch wel veel mooier! Vandaag werd ik gebeld dat ik die scheve lamp mag houden. Dus geen gedoe met terugsturen. Wat een snelle en geweldige service van Lichtcentrum Hengelo. Ik ga hier zeker meer bestellen als dat nodig is. Top!

De Wit

Jammer dat de informatie die jullie bij de review plaatsen niet correct is. Er is bij ons nooit een zogenaamde “shopreturn” Aangekomen. Tevens hadden jullie alle juiste spots NIET op voorraad en... Jammer dat de informatie die jullie bij de review plaatsen niet correct is. Er is bij ons nooit een zogenaamde “shopreturn” Aangekomen. Tevens hadden jullie alle juiste spots NIET op voorraad en konden jullie daarom slechts een deel
Van de bestelling leveren. Ons enige verzoek was om de door ons gemaakte verzendkosten te vergoeden

Reactie Lichtcentrum Hengelo:

Beste Berend,
Jammer dat u nu zo reageert. U bent gefrustreerd om het feit dat we de verkeerde spots hebben afgestuurd, hierin geven we u ook helemaal gelijk en dit was ook een fout die niet had mogen gebeuren. Ook al doen we alles om dit te voorkomen, het gebeurt helaas heel af en toe toch.
Maar we doen altijd ons best om dingen op te lossen! We hebben onze excuses aangeboden, we hadden de juiste spots op kunnen sturen en we hebben u een ShopReturn gestuurd voor gratis retourneren. Wellicht is deze bij u in de ongewenste mail terechtgekomen maar we kunnen toch echt zien dat deze wel is gestuurd. Hier heeft u geen gebruik van gemaakt. Daar kwamen we pas achter door de review die u had geschreven. Aangezien u het nu niet via onze verzendpartner heeft teruggestuurd kunnen wij u het niet meer gratis laten terugsturen maar uiteraard wel de gemaakte kosten terugboeken. Als u ons de gemaakte kosten en uw rekeningnummer mailt dan vergoeden wij dit uiteraard.
Mvg,
Lichtcentrum Hengelo

J.C.P.M. waaijen

Keurig op tijd. Producten en beschrijvingen matchten. Helemaal goed

Berend Wit, de

Na een online bestelling bij Lichtcentrum Hengelo heeft lichtcentrum Hengelo ons Helaas 12 verkeerde sports geleverd. Navraag leerde dat de door ons bestelde spots niet leverbaar waren. Nadat we de... Na een online bestelling bij Lichtcentrum Hengelo heeft lichtcentrum Hengelo ons Helaas 12 verkeerde sports geleverd. Navraag leerde dat de door ons bestelde spots niet leverbaar waren. Nadat we de spots terug stuurde ontvingen we wel het aankoop bedrag terug maar niet de door ons gemaakte verzendkosten.

Reactie Lichtcentrum Hengelo:

Beste Berend,
Wat vervelend om uw review te lezen. Het is inderdaad niet professioneel dat wij u de verkeerde spots hebben geleverd.
Onze excuses daarvoor, wij hebben contact met u gehad om...
Beste Berend,
Onze excuses daarvoor, wij hebben contact met u gehad om het op te lossen door de beschikbare spots gelijk naar u af te zenden.
Vervolgens hebben wij u een shopreturn verstuurd waardoor u kosteloos de spots kunt retourneren, waar u helaas geen gebruik van heeft gemaakt.
Lichtcentrum Hengelo

Wim Prinsen

Zelfs toen men mijn bestelling niet op voorraad had werd een van de eigen lampen gedemonteerd om mij op tijd van de gewenste kabel te voorzien. Waarvoor dank

marjan westbroek

Goed.