Farid Khaliqi

Top

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering. Goede kwaliteit.

RD

Fijn, goede communicatie

Snel en goed

Emile

Ronduit geweldig ;

Beschrijf hier uw ervaring

voordat ik bestelde had ik me via de chat laten voorlichten daarna besteld en tot 2x daarna de bestelling uitgebreid , dit hebben ze allemaal verzamelt in 1 order en snel geleverd!! meer dan prima

Piet Kleinen

Ben Janssen

2 ledpanelen besteld van 120x30 cm. Deze door de drukte door Corona op maandag geleverd (krijg normaal gesproken nooit pakketjes op maandag) en was zeer verrast door de goede kwaliteit en de lage... 2 ledpanelen besteld van 120x30 cm. Deze door de drukte door Corona op maandag geleverd (krijg normaal gesproken nooit pakketjes op maandag) en was zeer verrast door de goede kwaliteit en de lage prijs.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had panelen gekocht zonder ophanging maar het is gelukt om ze op te hangen en ben blij met het resultaat en de geweldige lichtopbrengst.

Albert Schouten

Snelle levering van de bestelde artikelen. Goed verpakt.

Beschrijf hier uw ervaring

De bestelde led verlichting voldoet aan de verwachting. Ziet er degelijk uit en de aansluitingen zijn perfect. Geen gereedschap nodig.

Jochen Lezy

Topaankoop, vlotte levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer tevreden met de aankoop.

Bas

Goed, helder, snel.

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke producten, ik gebruik het al enkele jaren en recent een nieuwe ledstrip set gekocht. Vragen worden snel beantwoord.

Hanneke Waalewijn

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer snelle levering ook als je tegen sluitingstijd besteld, en meteen correcte afhandeling van niet gekregen korting

Hans v Bemmelen

Netjes en goed geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

3x led tl lampen besteld en netjes op tijd en juist geleverd ook compleet met starters top