Rudi Kunnen

Zeer snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Bij vragen over de levering onmiddellijk antwoord, prima

THEO Breuer

Beschrijf hier uw ervaring

heb een afstandbediening besteld tot nu doet hij het goed, want die ik hiervoor heb gekocht deet het erg slecht van begin al , moest hard drukken om het licht aan te krijgen. Daarom heeft mijn zoon... heb een afstandbediening besteld tot nu doet hij het goed, want die ik hiervoor heb gekocht deet het erg slecht van begin al , moest hard drukken om het licht aan te krijgen. Daarom heeft mijn zoon een andere besteld. Men niet zo met de computer.

Rob de Reus

Beschrijf hier uw ervaring

Snel bezorgd en goede service

Koen Hendriks

Geweldig! Verreweg de beste led-strip, service en communicatie.

Beschrijf hier uw ervaring

Helemaal top. Ik kan eigenlijk alleen maar goede punten bedenken en helemaal geen negatieve punten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Simonne Mermans

Grote keuze, vlotte levering

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had bij Leds depot een set gekocht, maar blijkbaar is dit bedrijf niet meer bestaande, en heb ik bij Ledstrip winkel het ontbrekende gevonden dat ik zocht.

Niek Hoogenraad

Deskundig en professioneel advies

Beschrijf hier uw ervaring

na goed advies bestelling geplaatst en zeer snel ontvangen.
was vergeten mijn kortingscode te vermelden.
toen ik dit verzuim mailde, werd dit direct gecorrigeerd.
dat noem ik nog eens...
na goed advies bestelling geplaatst en zeer snel ontvangen.
was vergeten mijn kortingscode te vermelden.
toen ik dit verzuim mailde, werd dit direct gecorrigeerd.
dat noem ik nog eens klantvriendelijk. Chapeau!!!!!

Krux

Duidelijke website, ruim aanbod, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel verzonden en degelijk verpakt.

Philip Brands

Super!

Beschrijf hier uw ervaring

Zondagavond 22:00; ik wil een ledstrip en weet het even niet. Gebruik de chat dan maar (...) tot mijn verbazing is Xander geen bot, maar een echt mens..! En ik hoef hem maar 1 vraag te stellen en... Zondagavond 22:00; ik wil een ledstrip en weet het even niet. Gebruik de chat dan maar (...) tot mijn verbazing is Xander geen bot, maar een echt mens..! En ik hoef hem maar 1 vraag te stellen en krijg precies het antwoord dat ik nodig heb. (10 minuten later...) Oh, ik heb toch nog een vraag ... volgens mij heb ik de bestel pagina nog niet gesloten ... Ja hoor Xander is er nog! Weer 1 vraag, weer precies het juiste antwoord... Bedankt!

Jos van de Ven

Perfecte ervaring, ik ben zelfs door de medewerkers van het bedrijf gewezen op een fout in mijn bestelling en of ik wel de juiste artikelen had bestelt. Uitstekende service.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede en snelle levering, correctie e-mail ontvangen betreffende afwijkende artikelen.

koos obdam

goede omschrijving