19398 reviews
Write a review

95% of the customers recommend this company.

19398 Reviews

Reiner Schmauder

Bezahlung per Vorauskasse nicht zu empfehlen - Bearbeitung (und Versand) dauert mit hinterhertelefonieren eine Woche. Ware ist o.k.

Smilde

Advies ingewonnen over compatibiliteit van drivers , draadloze bediening en stembesturing. En besteld. Werkt geweldig.

GERMINET

BON MATERIEL LIVRE RAPIDEMENT A UN COUT RAISONNABLE

Katy Bedetta

NEGATIVA.
Non ho ricevuto la merce e cosa peggiore mi indicano che la merce è stata consegnata ma io non ho ricevuto nulla.
Sto attendendo la risposta al rimborso caso contrario procedo...
NEGATIVA.
Sto attendendo la risposta al rimborso caso contrario procedo con regolare denuncia

Gentile cliente.
Grazie per il feedback.
Vi abbiamo contattato in una e-mail privata.

Richard

Goede prijs en snelle levering

---

Levering duurt helaas te lang. Niet verwacht dat ik 2 mails op een dag krijg dat het onderweg is. En nu vandaag mijn order weer niet kunnen verwerken voor een klant.

Beste Klant,
bedankt voor uw feedback.
In een privé email hebben wij contact met u opgenomen.

Brethouwer Tweewielers

Goed en snel geleverd

jupp

Top Service ,schneller Versand , gut Verpackt

Richard

Over het algemeen een positieve ervaring. Helaas was mijn opdracht blijven hangen in het proces, waardoor deze niet direct geleverd werd. Na telefonische contact werd de verzending alsnog gereed... Over het algemeen een positieve ervaring. Helaas was mijn opdracht blijven hangen in het proces, waardoor deze niet direct geleverd werd. Na telefonische contact werd de verzending alsnog gereed gemaakt.

ProShop BSS

Meestal goed, laatste keer slecht.

Beste Klant,
Bankt voor uw feedback!
In een privé email hebben wij contact met u opgenomen.