Tuchila Kamps

Zeer prettig! We hebben jullie al
Meerdere keren aangeraden bij enthousiaste vrienden.

Goede en duidelijke communicatie, product arriveert in topstaat, waanzinnig veel
Keus.

LCVB

Zeer tevreden!

Goede communicatie, handig online ontwerpsysteem, alles verlopen volgens afspraak, tijdige levering, goede kwaliteit

Burten

Mooie webshop

Kwaliteit

Robert

Snelle levering. Product precies zoals omschreven

Doet wat het beloofd en kwaliteit goed

V&B

Zeer teleurstellend. Ik dacht een hoge kwaliteit op maat gemaakt led bord te hebben gekocht. Vandaar ook de hoge prijs. Maar bij ontvangst erachter moeten komen dat dit rechtstreeks van Ali Express... Zeer teleurstellend. Ik dacht een hoge kwaliteit op maat gemaakt led bord te hebben gekocht. Vandaar ook de hoge prijs. Maar bij ontvangst erachter moeten komen dat dit rechtstreeks van Ali Express komt. Gewoon goedkope rommel waar een paar honderd euro marge bovenop is gedaan.

Reactie LED reclamebords:

Beste Marcel,
Wij hebben hierover al meerdere malen gesproken. En daarom is het heel erg vervelend dat u alsnog een review plaatst, wat nergens op gebaseerd is.
Onze producten zijn van hoge...
Beste Marcel,
Onze producten zijn van hoge kwaliteit, uitgevoerd met de beste kwaliteit componenten. Daarnaast produceren wij al sinds 2018 al onze producten in eigen beheer.
Het product wat wij aan u hebben geleverd, voldoet precies aan uw wensen en de gestelde kwaliteitseisen.
U heeft zelf bevestigd dat het product er goed uitziet en juist werkt. Echter heeft u op Aliexpress een soortgelijk product gevonden, van een lagere prijs, maar ongetwijfeld ook van een veel lagere kwaliteit.
We hebben er intern genoeg tijd aan besteed om er samen met u uit te komen. Wij hebben zelfs 25% van de aankoopwaarde naar u gecrediteerd, met uw belofte dat er geen slechte review geschreven zou worden. Deze belofte bent u niet nagekomen.
We willen er uiteraard alsnog met u uitkomen, aangezien wij er alles aan willen doen om ontevreden klanten tevreden willen stellen. Mocht u hiervoor open staan, dan kunt u rechtstreeks met de eigenaar contact opnemen: +31 643800643.

John

Scotch

Goed product

Winkelcentrum Passage

Bestelling NEON

snel geleverd, goede service en vriendelijk advies

Elyse

Snel

Goede communicatie

Funkenstein

Snelheid en toegankelijkheid

Particulier

Alles vlot verlopen. Prijs was initieel wel opgegeven zonder BTW en dit was niet duidelijk voor verkoop naar particulieren

Kwalitatief product
Levertermijn werd goed nagekomen