Coherent

Snelle actie en levering

Electronics Direct Ltd.

Perfect!

Metal XL

Wij gebruiken Lastminutekoeriers geregeld bij spoed en het is erg gemakkelijk om online al de kosten in te kunnen zien.

Alexandra

Heel positief, fijn contact, flexibel en heel blij met de bezorging!

Aalbers|Farina

Duidelijke en snelle telefonisch assistentie, snelle service en levering, nette en punctuele chauffeur. De eerste ervaring is zeer positief!

Grolleman Coldstore B.V.

Vandaag voor de eerste keer gebruik gemaakt van hun diensten en meer dan tevreden!

robstolk® amsterdam

Afgelopen week zijn wij als bedrijf enorm goed geholpen door Lastminute koeriers, die boekblokken van Amsterdam naar Esslingen in Zuid-Duitsland hebben vervoerd. Daar wachtte de chauffeur tot de... Afgelopen week zijn wij als bedrijf enorm goed geholpen door Lastminute koeriers, die boekblokken van Amsterdam naar Esslingen in Zuid-Duitsland hebben vervoerd. Daar wachtte de chauffeur tot de bewerking klaar was en nam ze meteen weer mee terug.
Het transport is uitstekend verlopen en exact volgens de afspraken uitgevoerd. Mede hierdoor is een hele belangrijke vooruitlevering van boeken mogelijk geworden. Top!

Marien Klaui
robstolk® amsterdam

Jessie

Top! snelle service en zijn op tijd. duidelijke bevestiging met foto's van ophalen en aflevering

Rayamedicine Training & Coaching

Fantastisch, ze doen wat ze beloven

W&S BeneluxBV

Snel & professioneel