de Bruin

Snelle reactie, goede service

HPL Logistics

Correct, adequaat en servicegericht. een toegevoegde waarde in onze dienstverlening.

IMPACT Entertainment

Zeer prettige en snelle service

Flexso

Top! Zeer snel en binnen afspraak

SteinHoeve Media en Reclame

Perfect! Binnen twee uur worden onze pakketten geleverd bij onze klanten. Snelheid en accuraat, geweldige service in deze tijd. Een aanrader!

Lisanne

Perfect! Door een nare ervaring met PostNL (vertragingen/kwijtgeraakte pakketten), moest er met spoed iets naar een klant van mij verzonden worden, met een afstand van 3,5u rijden wat ik zelf niet... Perfect! Door een nare ervaring met PostNL (vertragingen/kwijtgeraakte pakketten), moest er met spoed iets naar een klant van mij verzonden worden, met een afstand van 3,5u rijden wat ik zelf niet kon volbrengen. Ik heb ze 's ochtends meteen gebeld en er werd een chauffeur gestuurd, die heeft het pakketje opgehaald en meegenomen. Het pakketje was iets later dan gehoopt bij de klant, dat was te verklaren door de file en dus heb ík daar alle begrip voor! Ik hoop jullie niet vaker te gebruiken, maar dat heeft vooral te maken met dat er dan iets mis is in mijn bedrijf ;-) Mocht het ooit zover moeten komen, bel ik jullie opnieuw. Keurig te woord gestaan en de chauffeur was uiterst vriendelijk.

IRONCHEF

Top service zo als altijd

The Cocktailmaker

Alles perfect tot op de laatste minutt geregeld

Beaufair

Heel fijn bedrijf, flexibel en klantvriendelijk. Op kantoor en planning alles dik in orde. De uiteindelijke chauffeur is soms een beetje te autonoom.

Coherent

Snelle actie en levering