Ozlem Avsar

Goede feedback

Jaap Kroon

Levertijd kan sneller, zeker als je dat op de website beloofd. Als er staat over 1 werkdag in huis maar je krijgt het 5 dagen later... is niet echt van deze tijd. Tussentijds kwam wel een mail met... Levertijd kan sneller, zeker als je dat op de website beloofd. Als er staat over 1 werkdag in huis maar je krijgt het 5 dagen later... is niet echt van deze tijd. Tussentijds kwam wel een mail met de datum dat het geleverd zou worden, wat dan na 3 dagen was, maar het kwam pas na 5 dagen. Daarnaast jammer dat als je een wandlampje besteld, de gaatjes in de bevestigingsbeugel dan niet de maat van een inbouwdoos zijn. Het is toch vrij logisch dat een wandlamp op een inbouwdoos gemonteerd wordt, anders heb je een gat in de muur. Aangezien de beugel kleiner is, is boren ook geen optie want dan kom je in de doos uit. Uiteindelijk heb ik zelf moet rotzooien om de beugel uit te boren.... dat was niet nodig geweest als de juiste beugel de juiste maat gaatjes had (van inbouwdoos schroeven) op de juiste afstand.

Beste klant,
hartelijk dank voor het plaatsen van deze review.
Beste klant,
hartelijk dank voor het plaatsen van deze review.
Ik heb het even nagekeken en de door u bestelde wandlampen staat bij dat deze indien dinsdag besteld, vrijdag worden verzonden. Onze verzendpartner GLS levert niet op zaterdag en de bestelling is dus op maandag afgeleverd. Dit wordt ook in de tracking code aangegeven.
Wat betreft de gaten in de bevestigingsbeugel van de wandlampen; dit is een goede tip en dit hebben we doorgegeven aan de leverancier van de wandlampen.
Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen dan horen we dit graag via info@lampenhuis.nl of via 0548-512295

David Linnenbaum

Excellent, I used the online storefront to make the purchase and also telephoned your shop to correct a mistake I had made with email details - both experiences were perfectly accomodated

M. Kruizenga

Search Light Poplar badlamp besteld. Materiaal weinig "robuust", en glas is geen glas maar kunststof. Beetje jammer.
Elders exact zelfde lamp gezien, dezelfde prijs: elders werd glas als...
Elders exact zelfde lamp gezien, dezelfde prijs: elders werd glas als materiaal genoemd, bij lampenhuis inderdaad niet.
Jammer, maar voortaan zelf maar weer even beter opletten...

Beste klant,
dank voor de review. Jammer dat u niet tevreden bent over uw aankoop. Deze mag retour worden gestuurd (onbeschadigd in originele verpakking, voorzien van een ingevuld retourformulier)
Mocht u in het vervolg vragen hebben over de materialen van de verlichting dan raden we aan om contact op te nemen met de klantenservice via 0548-512295
Wij niet aansprakelijk voor informatie die u elders op het internet vindt :)

Ludo DE CALUWE

Professionele aanpak

Karin Antonisse

Prima service, snelle levering

JTW Welten

Verpakking niet stevig. Plafondbalk dus krom en beschadigd.

dank voor deze review!
Er wordt achter de schermen hard gewerkt aan een goede oplossing voor de verpakking van de grote plafondplaten.
Ik hoop dat het met de nieuwe plaat...
dank voor deze review!
Ik hoop dat het met de nieuwe plaat nu wel is opgelost :-)

Riet Kuik van

Prima verlopen

Astrid Schults

Prima alles duidelijk

Sham Kiekens

Correct en aandacht voor detail