Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Bas Koedijk

Erg klantvriendelijk, behulpzaam en deskundig. Bezoek aan showroom zeker de moeite waard.

Looproute

Internet

Stèphanie

Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen en geholpen bij het wijzen naar de juiste afdeling vloeren die wij zochten. Er werd mee gedacht en we zijn weg gegaan met een mooie vloer, die we van... Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen en geholpen bij het wijzen naar de juiste afdeling vloeren die wij zochten. Er werd mee gedacht en we zijn weg gegaan met een mooie vloer, die we van de week ophalen, omdat dit beter uit komt voor ons. Ze zijn erg flexibel!

Verbeterpunten of tips winkel

Plint advies al per type vloer erbij vermelden misschien? Al hielp het personeel hier ook gewoon bij door mee te kijken en adviseren bij alle soorten staaltjes die zij hadden.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via mijn vader, die ook al een goede ervaring bij jullie had.

Maykel Arts

Erg vriendelijk en kundig advies, we kregen zelfs een stuk vloer mee van 1m om te kijken hoe het zou staan.

Verbeterpunten of tips winkel

Een speelhoek voor kinderen.

Via via

Erwin

Zeer goed. Je komt binnen en je wordt niet meteen aangevallen.

Er ligt materiaal van goedkoop tot chique duur.

Als je om hulp vraagt wordt je goed geholpen.
Kopje koffie...
Zeer goed. Je komt binnen en je wordt niet meteen aangevallen.

Er ligt materiaal van goedkoop tot chique duur.

Als je om hulp vraagt wordt je goed geholpen.
Kopje koffie staat klaar. Alles komt erg vrijblijvend en zeer vriendelijk over.

Verbeterpunten of tips winkel

Er staan misschien teveel magazijn medewerkers of vloerleggers rond de koffie tafel. Maar dit kan ook komen omdat ik er stipt na openingstijd was.

Via internet

Bas

Prettig en onderbouwd advies.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Eerder bij Laminaat Outlet aankopen gedaan.

Jan Willem

Vakkundig advies. Er wordt goed meegedacht.

Ga zo door

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Ik rij er iedere dag langs naar mijn werk

Stephanie

Meerdere keren rustig kunnen kijken in de winkel, behulpzame medewerkers, geen pushy verkoop. Vloer gelegd zoals afgesproken, helemaal naar ons zin.

we rijden er vaak langs

Professioneel en vriendelijke vakmensen waar wij een prachtige donkere visgraat lamelparket hebben gekocht. Zeer tevreden?

Ga zo door!!

Via bekenden

Yvanca Kuijper

Top zaak!! Met super behulpzame medewerkers! Ik kom hier iedere keer weer terug!

Geen!!

Via aanbeveling

M.H.

Wij hebben zaterdags nieuwe vloerbedekking gekocht en wilden, zo snel als het mogelijk was, dit ook laten leggen. ‘S maandags al opmeten en binnen een paar uur al de offerte gekregen en onze... Wij hebben zaterdags nieuwe vloerbedekking gekocht en wilden, zo snel als het mogelijk was, dit ook laten leggen. ‘S maandags al opmeten en binnen een paar uur al de offerte gekregen en onze goedkeuring hiervoor gegeven. Precies een week later kon het al gelegd worden! Geweldig resultaat en blij met de snelle en correcte uitvoering!

Verbeterpunten of tips winkel

Blijf doorgaan met deze klantvriendelijkheid

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Al meerdere keren hier laminaat en vloerbedekking gekocht voor andere kamers in ons huis