Kennis personeel
Diversiteit in aanbod

Merel

Mijn ervaring met Laminaat Outlet was fijn, er is genoeg keuze, ik werd vriendelijke & vakkundig geholpen en ben geslaagd met een prima product.

Verbeterpunten of tips winkel

Misschien is het handig als er in de winkel ook laminaat gereedschap wordt verkocht of verhuurd.

Hoe bent u in aanraking gekomen met Laminaat Outlet?

Via via, vrienden waren er al eens geweest & tevreden.

arlette

Goed geholpen, ruil plinten snel in orde gemaakt

Verbeterpunten of tips winkel

meer personeel in de winkel boven

internet

Vonsee

Super goed.
Super goed.
Wij hebben eerst gebeld met wat vragen nadat wij eerst een proefstukje hadden besteld en ontvangen. Hierop hebben wij een duidelijke antwoorden gekregen waarop wij de bestelling zeer gemakkelijk via de webwinkel konden bestellen.

Nvt

Via zoekmachines

Berend van Luik

Onze eerste gedachte was bestellen op Internet. Maar uiteindelijk wil je het product dat je koopt toch graag zelf zien en in je handen houden. Bij LaminaatOutlet hebben ze ruime keuze en zijn we... Onze eerste gedachte was bestellen op Internet. Maar uiteindelijk wil je het product dat je koopt toch graag zelf zien en in je handen houden. Bij LaminaatOutlet hebben ze ruime keuze en zijn we snel en met goed advies geholpen. Binnen 20 minuten was het geregeld en lagen de plinten van onze keuze in de auto. En konden we onze klus afmaken. Topzaak!

Geen koffie gehad.

Zoeken via Google

Tineke Tetenburg

Veel keus in diverse prijsklassen. Je krijgt de ruimte om in alle rust rond te kijken maar indien gewenst is het personeel ook snel beschikbaar voor informatie of aankoop.

Vía Google

Crombeen

Ruim keus, deskundig advies en snelle service. Wederom goed en prettig geholpen!

Geen.

Eerder gekocht.

Annemieke Van de Wouw

Uitstekende ervaringen, dus in meervoud! Mijn partner (aannemer) en ik bestellen al onze vloertjes hier!

Verbeterpunten of tips winkel

Ik heb eigenlijk geen verbetertips. Het gaat altijd snel en plezierig en voor een goede prijs.

Via een kennis!

Wanda Medenblik

Vriendelijk en adequaat geholpen. Dezelfde week nog af kunnen halen.

N.V.T.

Via mijn vader

Sander

Geen zaken mee doen! Komen gemaakte afspraken niet na, zetten je met de rug tegen de muur om een ander type pvc te nemen, zeggen sorry, sorry, sorry en bieden je voor de ellende als compensatie een... Geen zaken mee doen! Komen gemaakte afspraken niet na, zetten je met de rug tegen de muur om een ander type pvc te nemen, zeggen sorry, sorry, sorry en bieden je voor de ellende als compensatie een korting aan die precies hetzelfde is als de online korting die ze standaard al geven. Waardeloos bedrijf.

Verbeterpunten of tips winkel

Beter communiceren, betere afspraken maken en die nakomen en mensen die je in de problemen brengt een fatsoenlijke korting aanbieden in plaats van de standaardkorting die je online al aanbiedt aan... Beter communiceren, betere afspraken maken en die nakomen en mensen die je in de problemen brengt een fatsoenlijke korting aanbieden in plaats van de standaardkorting die je online al aanbiedt aan iedereen.

via internet

Amy