Marjolein

Zelf had ik een fout gemaakt met de bestelling bij laminaat.nl. Een mailtje gestuurd en het is gewijzigd. Was geen probleem. Hartelijk dank.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Het snelle contact en de goede service.

Piet Hopman

Al meerder malen producten bij HDM besteld via laminaat.nl

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Groot assortiment en montage en afwerk hulpmiddelen beschikbaar.

Cor van laarhoven

Zeer goed geholpen vriendelijke service bedrijf in Valkenswaard.en de verzending was ook goed

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Heel vriendelijk en zeer behulpzaam

VDEL

Zeer goed geholpen na een beschadigde levering. Binnen de week een nieuwe levering.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Zeer vriendelijke klantendienst, onmiddelijk geholpen.

Gerard

Afgelopen vrijdag bestelde ik 5 stalen per mail.
Al vrij snel kreeg ik een reactie en gisteren, zaterdag dus, had ik de stalen al in huis. Supersnelle actie, top geregeld.

Snelle levering.

Tom

Vochtbestendige plafondplaten geleverd gekregen, waarvan in 2 van de 6 pakketten in totaal 4 beschadigde platen zaten, die duidelijk tijdens het productieproces zijn ontstaan. Bestelling was tijdens... Vochtbestendige plafondplaten geleverd gekregen, waarvan in 2 van de 6 pakketten in totaal 4 beschadigde platen zaten, die duidelijk tijdens het productieproces zijn ontstaan. Bestelling was tijdens kortingsactie besteld, en buitenkant verpakking was netjes. Afwerking vd panelen laat wel wat te wensen over...

Prijs

Reactie Laminaat.nl:

Dag Tom,
Jammer om te lezen dat je beschadigde panelen ontvangen hebt. Dat is uiteraard niet de bedoeling!
Dag Tom,
Stuur je even een mailtje naar info@laminaat.nl met je ordernummer en foto's van de beschadigde panelen? Dan bekijken we samen hoe we dit kunnen oplossen.
Met vriendelijke groeten,
Team laminaat.nl

Patrick

Uitstekende ervaring

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Klantgericht en vriendelijk. Ook de transporteur die Laminaat.nl gebruikt is vriendelijk.

Henk ter Veer

Communicatie

Wa

Goede prijs kwaliteit

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Duidelijke info , goede helpdesk .

Montage en Installatiebedrijf Kuntkes

Goede producten voor een goede prijs

Goede prijs kwaliteit verhouding