M moesker

Plafond voor badkamer besteld, snelle levering en goede comunicatie over leverdatum, kwaliteit van plafond is prima dik tevreden.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Snelle levering en goede kwaliteit product.

Bart van Damme

Na de eerste bestelling zeer tevreden over de Avanti Exclusive panelen en dus besloten om deze wederom aan te schaffen.
Ondanks dat het product niet op voorraad was, na telefonisch contact met...
Ondanks dat het product niet op voorraad was, na telefonisch contact met Fabrice de bestelling geplaatst. Wegens productie problemen heeft het iets langer geduurd (kan gebeuren) maar ik werd tot aan de levering voortdurend op de hoogte gehouden, dit wordt zeer op prijs gesteld.
Nogmaals dank Fabrice !

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Communicatie en kwaliteit van de producten.

Robert Kerkhof

Eerste ervaring met Laminaat.nl is me prima bevallen. Voor een klant gevel bekleding besteld. Tot volle tevredenheid goed geholpen ook met een nalevering door Fabrice en zijn team.

Snel - Eerlijk - Service gericht -

J. de Hoogt

Gratis stalen besteld en snel ontvangen.Daarna besteld en keurig geleverd, was vergeten om clips bij te bestellen, na contact alsnog geleverd en er werd mee gedacht om de verzendkosten laag te houden

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Keurig en snel tel. contact, ook na aanvragen stalen contact of het was ontvangen en of er nog vragen waren.

Bert Bloemendaal

Had onlangs 5 stalen besteld en deze waren snel met de post bezorgd.
Aan de hand van deze stalen heb ik laminaat en toebehoren besteld en de order werd snel geleverd.
Bij montage waren er...
Had onlangs 5 stalen besteld en deze waren snel met de post bezorgd.
Bij montage waren er 3 panelen beschadigd en had hierover gemaild en ik werd snel teruggebeld.
Hij had mij vriendelijk en correct geholpen en een mooie oplossing aangeboden.

Communicatie zeer netjes

Pieter Soest

Makkelijk bestellen.
Snelle levering.
Goede kwaliteit voor een prima prijs

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Doen wat ze beloven. Levering was wel vroeg in de ochtend door een prima vervoerder. Lekker vroeg heb je nog een hele dag om te klussen

Lennert

Uitstekende ervaring

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Lost problemen op als er iets fout dreigt te gaan

Smeets

Op de site is makkelijk alles te vinden.
Op de site is makkelijk alles te vinden.
En om de keuze te vergemakkelijken is het fijn dat je kleine stukjes van panelen kunt krijgen want in jouw ruimte waar je het gaat gebruiken kan de kleur door lampen en natuurlijk lichtinval toch wel afwijken.
En bij onze laatste vraag kon de klantenservice ons ook goed helpen.
De levering was vlug en supergoed verpakt
Dus we zijn heel tevreden.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Dat er nog eens gebeld werd of we er wel uitkwamen met bestellen en zeker zonder druk uit te oefenen zodat we vlug zouden bestellen.

Marjolein

Zelf had ik een fout gemaakt met de bestelling bij laminaat.nl. Een mailtje gestuurd en het is gewijzigd. Was geen probleem. Hartelijk dank.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Het snelle contact en de goede service.

Piet Hopman

Al meerder malen producten bij HDM besteld via laminaat.nl

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Groot assortiment en montage en afwerk hulpmiddelen beschikbaar.