Steenkamp

Super geregeld

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Ze komen de afspraak wel na. Er werd keurig een pak nageleverd
Super bedankt voor de goede service.

It's life Radio

Produkten top zoals het hoor. wanneer je voor het eerst even een plafond gaat plaatsen heb je toch graag alles in een overzicht toch?.
gelukkig de klantenservice even bellen tja dan kom ik niet...
gelukkig de klantenservice even bellen tja dan kom ik niet uit nummer niet bereikbaar, ach dan maar facebook dat heeft eenieder en ja even wachten en klaar alles bekend in bestellen. verder snelle levering ik mag het wel.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

sterke punten ja goed levering en een goed produkt. aandacht punt hoofd produkten met daarbij de aanvullende produkten scheelt zoeken niets lastiger als je clips moet hebben bij een plafond plaat en... sterke punten ja goed levering en een goed produkt. aandacht punt hoofd produkten met daarbij de aanvullende produkten scheelt zoeken niets lastiger als je clips moet hebben bij een plafond plaat en er zijn twee maten.

Steenkamp

Prima levering, alleen jammer dat er diverse panelen zodanig beschadigd waren zodat ik deze niet kon gebruiken, nu kon ik
Helaas niet de inbouw kast voor zien van deze panelen.

Dat...
Helaas niet de inbouw kast voor zien van deze panelen.

Dat is dan wel heel erg jammer, hier baal ik dan ik flink van, kom nu net 1 pak tekort. Heb dus 6 panelen uit diversen pakken er uit moeten laten.

Groet Willy

Komen de afspraak na

Reactie Laminaat.nl:

Dag Willy,
Dat is jammer om te lezen! Het is uiteraard niet de bedoeling dat je beschadigde panelen ontvangt. In geval van schade sturen wij steeds een nieuw pak op.
Stuur even een mail...
Dag Willy,
Stuur even een mail naar info@laminaat.nl met je ordernummer en enkele foto's van het beschadigde materiaal en wij nemen dit verder met je op!
Onze excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groeten,
laminaat.nl

Kees W

Geen enkel beschadigd artikel! Goed verpakt door leverancier, van de pallet heben we een plantenmuur gemaakt?

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Snel reageren en leveren.

Remans

Snelle levering, goed verpakt, mooi materiaal.

Prijs - kwaliteit

Piet

Zeer tevreden over de platondplaten prachtig produkt, goed te verwerken, goed advies

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Goede verzorging van de bestelling

Ab Vendrig

Wij zijn zeer tevreden,want vanaf dat we belde of het product op voorraad was tot aflevering bestelling en nog de nalevering van één pak i.v.m beschadiging van één pak zijn wij keurig net netjes... Wij zijn zeer tevreden,want vanaf dat we belde of het product op voorraad was tot aflevering bestelling en nog de nalevering van één pak i.v.m beschadiging van één pak zijn wij keurig net netjes geholpen en te woord gestaan

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Klantvriendelijkheid en goede service.

Rob Flohr

Zeer goede service
Voortgang van bestelling word via mail
Goed geupdate

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Snelle levering mits het op voorraad is

Steven Van de Putte

Super persoonlijke service!
Ik heb enkele stalen aan gevraagd, deze waren binnen de kortste keren bij ons thuis geleverd!
Prima mooie en degelijke kwaliteit volgens verwachting, wat ook...
Super persoonlijke service!
Prima mooie en degelijke kwaliteit volgens verwachting, wat ook ook niet deed aarzelen om onze bestelling te plaatsen. Hier hadden we nog enkele vragen over maar deze zijn zeer snel en persoonlijk afgehandeld.
Zeer snelle levering!

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Zeer persoonlijke service en zeer correcte prijs kwaliteit verhouding!

De Ritter

Mooie kwaliteit en snelle levering

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Snelle levering en prima verpakt