Gp

Snelheid van levering

Eric

Redelijk

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Goed materiaal, soms zeer goede service, soms minder.

Reactie Laminaat.nl:

Dag Eric,
Bedankt voor je review. Wat kon er volgens jou nog beter?
We ontvangen graag feedback zodat we onze klantenservice steeds naar een hoger niveau kunnen tillen.
Alvast...
Dag Eric,
Bedankt voor je review. Wat kon er volgens jou nog beter?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Laminaat.nl

G. Nijs

Alles was oke

Nazorg

G. Klaassen Hendrikse

Pakket is netjes afgeleverd. Materialen zijn oké. Leveringsdatum werd uitgesteld met 4 dagen.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Communicatie is prima. Na bellen met de klantenservice over de levering werd ik binnen een 1/2 uur teruggebeld.

Anouk Geerts

Vooral de service geleverd door July Van den Bossche is top.
Alleen daarvoor zou ik Laminaat.nl al aanraden.

Particulier

Over alles, maar ook alles TEVREDEN

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Beleefdheid en hulpvaardigheid van het personeel aan de telefoon.
Snelle levering en goed verpakt om niet te beschadigen, goede vervoer firma.
PRIMA PRIMA OVER DE GANSE LIJN
DANK...
Beleefdheid en hulpvaardigheid van het personeel aan de telefoon.
Snelle levering en goed verpakt om niet te beschadigen, goede vervoer firma.
PRIMA PRIMA OVER DE GANSE LIJN
DANK JULLIE

Geertsema

Netjes en vriendelijk.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Denkt mee. Had verkeerde klopt besteld. Maar zij zorgden voor de goede.

Hans van der Plicht

Levering volgens afspraak en goede klantenservice.
Levering volgens afspraak en goede klantenservice.
Een aantal panelen (9 stuks) waren bij de messing en/of groef beschadigd door te strakke bandjes op de pallets. Zoals aangegeven door de klantenservice heb ik hier foto's van gemaakt en aan hen doen toekomen. Ik had hierbij aangegeven dat ik een aantal van de beschadigde panelen nog wel kon gebruiken door er omheen te zagen omdat ik ook kortere stukken nodig had en ik aan 1 vervangend pak genoeg zou hebben. Om ervoor te zorgen dat ik zeker genoeg zou hebben, hebben ze 2 pakken binnen enkele dagen nabezorgd.

Puntje van verbetering:
In de email betreffende de originele levering stond een linkje waar je het aflevertijdstip kon checken. Bleek in mijn geval een linkje te zijn naar de verkeerde transporteur.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Mogelijkheid tot het ontvangen van stalen.
Klantenservice goed bereikbaar, servicegericht, zeer vriendelijk en komen afspraken na.

T.

Leverde vroeger dan afgesproken

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Te vroeg, maar wel netjes afgeleverd.

Hans

Kreeg geen mail wanneer geleverd werd,stonden onverwacht voor de deur.
Uiteinden van de kunstof schroten beschadigd.

N.v.t.

Reactie Laminaat.nl:

Dag Hans,
Momenteel ervaren we technische problemen ivm de mailing. Hierdoor heb je geen mail ontvangen met bezorginfo. Onze excuses, we proberen dit zo snel mogelijk op te lossen.
Schade...
Dag Hans,
Schade mag je steeds melden aan info@laminaat.nl samen met enkele foto's van de beschadigde producten. Wij zorgen dan dat er nieuwe producten jouw kant op komen.
Met vriendelijke groeten,
Team Laminaat.nl