Lida

Het was een super leuke avond. We hebben gevierd van het lachen. Wilma is een super leuke consulente en legde alles super goed uit. Een topavond

Nathalie

Een meiden avond voor in de boeken !!

Een meiden avond voor in de boeken !!

Wat een top avond hebben we gehad , wat deze avond betreft was ik een "maagd" ...ik wist niet wat ik kon verwachten en vond het ook wel spannend. We hebben gelachen en veel geleerd. Wilma wat heb jij ons een leuke avond gegeven je verteld het leuk en geeft ons veel informatie . Over de producten maar ook over het lijf.

Annelotte

Ik vond het enorm gezellig en leuk voor de gemiddelde beginner! Britt is echt gezellig om als consulente te hebben en ze heeft er voor gezorgd dat iedereen zich op haar gemak voelde.
Ik had...
Ik had het leuk gevonden als er ook wat meer aandacht was geweest voor de meer kinky kant

Saskia

Super leuk! Deborah heeft het erg leuk en goed gedaan!

Bonnie Jacobs

Heel leuk en interessant!!

LN

Hele leuke ladies night gehad met consulente Bojoura. Alles werd leuk en duidelijk uitgelegd.

Tara Brouwers

Kei gezellig, veel informatie