Mira

Het was een super gezellige avond! Veel bijgeleerd en je kon helemaal jezelf zijn! Noor heeft dit super goed gedaan, ze is een top vrouw. Ga zo door! Tot snel :)

Eef

Echt wederom super leuk en gezellig, Myrthe is echt een topper en kan super goed opleg geven. Ze geeft realistische voorbeelden en zorgt ervoor dat er een veilige sfeer hangt waardoor iedereen zich... Echt wederom super leuk en gezellig, Myrthe is echt een topper en kan super goed opleg geven. Ze geeft realistische voorbeelden en zorgt ervoor dat er een veilige sfeer hangt waardoor iedereen zich kan openstellen. Dit was al de 2e keer en myrthe is echt onze favoriet. Aanrader!

Liesl

Het was echt super. Veel bijgeleerd en altijd heel interessant. Had geen moment waar ik van dacht, oei nu is het saai. Ook Liesl een top van een vrouw, altijd vrolijk en sociaal. Hopelijk dat ik het... Het was echt super. Veel bijgeleerd en altijd heel interessant. Had geen moment waar ik van dacht, oei nu is het saai. Ook Liesl een top van een vrouw, altijd vrolijk en sociaal. Hopelijk dat ik het nog eens kan doen :)

Kathy crijns

Geweldig

Liesl

Super. Weer iets bij geleerd.

Naära

Heel leuke, gezellige avond in een veilige omgeving met pauline van Antwerpen

Liesl

Enorm goed, gezellig. Fijne avond om te doen! Gelachen en verhalen gedeeld! Aangename consulente

Kelly

Heel leuk! Goede uitleg over alle producten!