Dick Drenth

Geweldige goede web-site. Makkelijk te bestellen. Als je een fout maakt bij het bestellen wordt je gebeld en uiterst correct geholpen levering ook prima. Niets dan goed over deze firma.

Klantvriendelijkheid.

Het was eenvoudig een keuze te maken uit het grote aanbod. De site is uitnodigend.
Nadat ik de mal had opgestuurd, verwachtte ik een berichtje te krijgen. Dat is niet gebeurd.
De...
De leveringstermijn was vertraagd (met 1 week). Ook hierover had ik graag een email ontvangen.
Het gewijzigde afleveringsadres was niet doorgevoerd, hoewel dit telefonisch wel verzekerd werd. Uiteindelijk is dit wel goed gekomen. De kussens die zijn geleverd, voldoen volledig aan mijn verwachtingen!

De website en het geleverde product

De website is prima. Uitnodigend. Er is veel keuze en het is eenvoudig om je bestelling te plaatsen.
Ik had verwacht na het insturen van de mal, een berichtje te ontvangen. Dat is niet gebeurd. Ook de leveringsweek is niet gehaald. Ik had het prettig gevonden om een vertragingsbericht te ontvangen.
Over het afleveradres heb ik diverse malen moeten mailen, maar dat is uiteindelijk goed gekomen.
De kussens zijn precies zoals ik voor ogen had, bij bestelling. Het resultaat is helemaal naar mijn zin.

De website en het afgeleverde product.

Jan Boer

Uitstekend

Goede website alles mooi duidelijk uitgelegd en prima feedback nadat de bestelling gedaan is.

didier bourion

Zeer goed

perfecte maten, goede afwerking

De Nys Kristien

Wij hadden limoen groene kussens besteld. Bij levering kregen we een melk groen. Dit stemt niet echt overeen met de kleur die te zien is op de site. Wel jammer. Voor de rest was de levering perfect.... Wij hadden limoen groene kussens besteld. Bij levering kregen we een melk groen. Dit stemt niet echt overeen met de kleur die te zien is op de site. Wel jammer. Voor de rest was de levering perfect. De uitleg van het product was echt goed. Ik heb gekregen wat ik verwachten, buiten de kleur.

Levering en uitleg product stemt overeen met realiteit

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Het is jammer dat u niet op voorhand bij ons stalen heeft aangevraagd, de schermkleuren kunnen sterk afwijken van de werkelijke kleuren. Daarvoor geven wij u de gelegenheid op 2 plaatsen in onze... Het is jammer dat u niet op voorhand bij ons stalen heeft aangevraagd, de schermkleuren kunnen sterk afwijken van de werkelijke kleuren. Daarvoor geven wij u de gelegenheid op 2 plaatsen in onze website gratis stalen aan te vragen van diverse kleuren groen.

Duidelijke site en snel antwoord na bestelling, ik vond levertijd wel wat lang, dat zal wel komen door dat alles maatwerk is maar voor mijn gevoel toch wat lang.

Duidelijke website met overzichtelijk de verschillende opties met een toelichting wat de voor en nadelen zijn.

Kristien De Nys

Goed. Jammer dat de limoen groene kussens niet overeenstemmen met de kleur van de site. Onze kussens waren eerder melkgroen.

Kwaliteit en levering. De uitleg van de site stemt overeen met de realiteit

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Dat is inderdaad heel jammer maar met alle respect, wij bieden u zelfs op 2 plaatsten aan om stalen op voorhand aan te vragen. Uw schermkleuren kunnen altijd sterk afwijken van de werkelijke... Dat is inderdaad heel jammer maar met alle respect, wij bieden u zelfs op 2 plaatsten aan om stalen op voorhand aan te vragen. Uw schermkleuren kunnen altijd sterk afwijken van de werkelijke kleuren. Advies is dus altijd stalen aanvragen.

luistert naar vragen van klant
maakt goed product

Wel ok!! :-)