Joke Winkelmeijer

Helemaal top: correcte en snelle service!

Chrisje & Kees Brants

Raymond Kras is een meesterschilder: heel snel, zeer vakkundig, repareert het onmogelijke, nooit te beroerd iets extra's te doen, een plezier binnens- en buitenshuis, en alles voor een vlijmscherpe... Raymond Kras is een meesterschilder: heel snel, zeer vakkundig, repareert het onmogelijke, nooit te beroerd iets extra's te doen, een plezier binnens- en buitenshuis, en alles voor een vlijmscherpe prijs.

Het schildersbedrijf R. KRAS heeft ons huis uitermate goed onder handen genomen. Zowel het schilderwerk als alle bijkomende werkzaamheden zoals afkrabben en de behandeling van het euvel houtrot... Het schildersbedrijf R. KRAS heeft ons huis uitermate goed onder handen genomen. Zowel het schilderwerk als alle bijkomende werkzaamheden zoals afkrabben en de behandeling van het euvel houtrot zijn zeer professioneel verholpen. Onnodig te zeggen dat wij zeer tevreden zijn met het resultaat. Alles was na afloop opgeruimd en in pico bello-staat. Wij zullen niet aarzelen R.KRAS Schilderwerken aan te bevelen voor toekomstige werkzaamheden.
Raymond, ga zo door!

Jolanda Janssen

NOOIT, NEE NOOIT MEER...........

laat ik nog een andere schilder dan Raymond Kras mijn huis verven!!!
NOOIT, NEE NOOIT MEER...........

laat ik nog een andere schilder dan Raymond Kras mijn huis verven!!!
Wát levert deze jonge ondernemer prachtig en kundig werk af zeg. Die heeft echt liefde voor zijn vak en mag met recht trots zijn op zijn werk. Raymond is een rustige vriendelijke jongeman die serieus werkt en met energie voor 10 alsmaar doorgaat. Pff.. je raakt net aan maar 1 kopje koffie ☕ op een dag aan hem kwijt :). Fijne vent om zaken mee te doen en zelfs bereid om kleine extraatjes meteen voor je mee te nemen. Geen vooruit betalingen, géén extra kosten achteraf, geen moeilijk gedoe en gewoon de prijs die hij je in de offerte opgeeft. Echt ik raad iedereen die goed, en supermooi schilderwerk wil Raymond aan! Hij krijgt van mij een dikke 10 👍🏻

Ruurd van Woerem

Raymond Kras is een zeer vakkundige schilder die erg precies en netjes werkt. Alle naadjes worden keurig gekit. Ons huis ziet er weer prachtig uit. We zijn erg blij met Raymond Kras!

Wim

Raymond Kras is een zeer vakkundige schilder die precies, netjes en met plezier zijn werk doet. Ons buitenschilderwerk ziet er weer strak uit. We zijn er blij mee.

Erwin en Petra

Super blij dat Raymond bij ons kwam schilderen: ons plafond is weer mooi strak en super wit! Mochten we ooit weer iets te schilderen/spuiten hebben dan bellen we jou!! En of we jou aanbevelen? Zeker... Super blij dat Raymond bij ons kwam schilderen: ons plafond is weer mooi strak en super wit! Mochten we ooit weer iets te schilderen/spuiten hebben dan bellen we jou!! En of we jou aanbevelen? Zeker wel!

Ron

Vakwerk geleverd. Vriendelijk, bedreven, netjes. Ruimt achter zich op. Al met al top schilder. Zeker aan te raden!

In één woord VAKMANSCHAP! Raymond is erg vriendelijk, komt zijn afspraken na en levert prachtig werk! Hij weet echt waar hij het over heeft. Een echte aanrader!

A.Laan, Hoorn

Komt afspraken goed na, werkt netjes, betaalbaar en prettig in de omgang.