Nette bezorging, houden zich aan de tijdstippen van levertijd, hebben ook last minute levering in orde gemaakt toen het er een keer om spande!

Dekkerautogroep

Erge goede cateraar!

Goede ervaring met de cateringservice. Prima verzorgd eten. Leuk contact. Fijn dat we er niet alleen voor eten terecht konden, maar ook voor de aankleding.

Engie Services West BV

Zeer prettig. Het eten is prima. Service: Snel, goed verzorgd en flexibel

Wij hebben van de catering van Lust tijdens een event gebruik gemaakt. Het begon vroeg in de ochtend rond kwart voor 8 en dat is helemaal goed verlopen.

Le Champion

Goed en duidelijk contact vooraf en tijdens het event zelf een gastvrij team dat onze klanten bedient.
Goede kwaliteit/prijsverhouding.

Goede ervaring gehad met Lust Culinair, tijdens ons kerstfeest.
Denkt goed mee en draagt oplossingen aan, alles om de klant tevreden te stellen. Flexibel en een fijne houding.!

Heel fijne samenwerking! Denken met je mee en heel flexibel.

Remco Molenaar

Wij bestellen geregeld lunch van Lust en dat is altijd perfect. Heerlijke broodjes, verse wraps en de flammkuchen zijn een succesnummer bij ons op kantoor, een aanrader!

Nika

Tijdens een Teamdag/ Boottocht in amsterdam heeft Lust onze lunch verzorgt. Zij stonden op een afgesproken plek aan wal op ons te wachten met een picknickmand vol overheerlijke koude en warme... Tijdens een Teamdag/ Boottocht in amsterdam heeft Lust onze lunch verzorgt. Zij stonden op een afgesproken plek aan wal op ons te wachten met een picknickmand vol overheerlijke koude en warme hapjes. wat een service, echt fantastisch geregeld!