j.stadt

Het was werkelijk top!!Van meerdere gasten kregen we complimenten voor de zeer smakelijke en smaakvol gepresenteerde hapjes.Ook de flexibiliteit van bezorgen en weer ophalen van de schalen hebben... Het was werkelijk top!!Van meerdere gasten kregen we complimenten voor de zeer smakelijke en smaakvol gepresenteerde hapjes.Ook de flexibiliteit van bezorgen en weer ophalen van de schalen hebben wij als zeer servicegericht ervaren!

Vink VTS

Top verzorgd, zeer smakelijk en mooi geserveerd.
Totaal zeer representatief, professioneel envoor herhaling vatbaar.
Correcte vakkundige en aardige gastvrouw
helemaal goed

Top! Zoals alle keren.

TenderSucces

Bestelling heel makkelijk via de website te plaatsen, netjes op tijd bezorgd en heerlijke broodjes!

Ik had een koelkast bestel en die werd netjes op tijd opgehaald en geleverd.Klantvriendelijke mensen.

de Haan

Mijn ervaring met Lust is uitstekend

De Haan

Mijn ervaring is uitstekend de hapjes waren heerlijk en zo verschillend ik bestel de volgende keer zeker weer met de vriendelijke groeten

Altijd goed , altijd op tijd , ook ad hock altijd behulpzaam.

Onlangs hebben wij een bruilofstfeest inclusief kookworkshop gehad bij Kookstudio Lust. Sommige gasten waren wat sceptisch over de workshop, maar daar kwamen zij heel snel op terug. Alles was al... Onlangs hebben wij een bruilofstfeest inclusief kookworkshop gehad bij Kookstudio Lust. Sommige gasten waren wat sceptisch over de workshop, maar daar kwamen zij heel snel op terug. Alles was al heel goed voorbereid. De workshops waren vrijblijvend. Wanneer je niet mee wilde doen dan was dat prima. Wilde je met ieder gerecht meedoen dan was dat ook mogelijk. Alles informeel, gezellig en het eten was geweldig lekker. Ook de ambiance is heel sfeervol. Kookstudio Lust bedankt voor de gezellige avond.

K. van Heijst / Plieger bv.

Communicatie is prima, eten is erg goed en de prijs/kwaliteit verhouding is ook goed.
Al met al kan ik zeggen dat wij erg tevreden zijn en Lust Culinair in ons bestand hebben op genomen als cateraar voor de aankomende evenementen binnen ons cluster.