Familie Klene

Prettige communicatie. Goede afspraken en service. Prima warme (TAPAS) gerechten!

Het winterbuffet 4 werd keurig op tijd geleverd en was echt heerlijk. Iedereen heeft ervan gesmuld en er was meer dan genoeg. Ook voor de vegetariërs in de groep. Topper voor mij waren de vergeten... Het winterbuffet 4 werd keurig op tijd geleverd en was echt heerlijk. Iedereen heeft ervan gesmuld en er was meer dan genoeg. Ook voor de vegetariërs in de groep. Topper voor mij waren de vergeten groenten, het zalmtartaartje en de stampot zoete aardappel. Ook hoe de warme maaltijden geserveerd werden in de warmhoudbakken was prima, zag er sjiek uit.

Van den Heuvel

De broodjes waren erg lekker.

Floramedia

Het eten is altijd van zeer goede kwaliteit, maar wat mij altijd het meest opvalt is hoe professioneel alles geregeld is. Overal is aan gedacht, het personeel is vriendelijk, attent en behulpzaam.... Het eten is altijd van zeer goede kwaliteit, maar wat mij altijd het meest opvalt is hoe professioneel alles geregeld is. Overal is aan gedacht, het personeel is vriendelijk, attent en behulpzaam. Je kan echt merken dat iedereen die bij Lust werkt, veel ervaring heeft. Prijzen zijn ook goed.

In het algemeen was het prima verzorgd. Professioneel en gezellig personeel dat weet van doorpakken, zowel tijden sde voorbereiding als tijdens de borrel en bij het opruimen. Kwalitatief goed eten... In het algemeen was het prima verzorgd. Professioneel en gezellig personeel dat weet van doorpakken, zowel tijden sde voorbereiding als tijdens de borrel en bij het opruimen. Kwalitatief goed eten en drinken, de rondgedeelde hapjes waren echt heerlijk, maar ook de smulplankjes op tafel die er smakelijk uitzagen. En natuurlijk de prosecco, de wijn, jus d'orange en het speciaalbier. Bovendien was ook het aanvullende materiaal goed verzorgd (glaswerk, statafels met rok, bar, koeling en andere aankleding).

Van Overbeek Makelaars en AVéWé Groep

Heerlijk goed verzorgd buffet.

De gehuurde materialen werden s'middags op tijd gebracht door twee uiterst vriendelijke heren. Het winterbuffet kwam op tijd. daarover niets dan lof. Jammer was wel dat het vlees ( de... De gehuurde materialen werden s'middags op tijd gebracht door twee uiterst vriendelijke heren. Het winterbuffet kwam op tijd. daarover niets dan lof. Jammer was wel dat het vlees ( de kalkoenrollade en de rosbief) erg taai waren. Er is door onze gasten weinig van gegeten en wij moesten derhalve veel weggooien. Erg jammer.

Prima geregeld weer.

Schoonzorg

Super goed geregeld heerlijke hapjes en buffet